Eigelijk moeten zoiets als in een juweliersdoosje, dat hij klemt en de mooie kant goed zichtbaar is..wie o wie heeft er vor mij een idee om dit op te lossen?
Presenteren van ringen?
Als je op een markt o.i.d staat, hoe presenteren jullie je ringen dan mooi. Ik heb een oefentafel gemaakt maar dat is geen porem als ik die ringen neerleg..
Eigelijk moeten zoiets als in een juweliersdoosje, dat hij klemt en de mooie kant goed zichtbaar is..wie o wie heeft er vor mij een idee om dit op te lossen?
kralen zijn leuk...sieraden zijn machtig!!
Re: Presenteren van ringen?
Mij lijken die handen ideaal, al heb ik ze zelf niet hoorangela schreef:Als je op een markt o.i.d staat, hoe presenteren jullie je ringen dan mooi. Ik heb een oefentafel gemaakt maar dat is geen porem als ik die ringen neerleg..![]()
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .
- Moei-Quai
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Mijn vader heeft voor mij zo'n grijs schuimrubberen buis die je om verwarmingsbuizen kan doen doorgesneden en daar steeds inkepinkjes ingemaakt. Daar kan je ze mooi indrukken en het blijft nog staan ook!
Het neemt niet veel plaats in en het is niet zo'n hele dure oplossing.
Ik zal even een fotootje maken:

Bye bye,
Roos
Roos
Moei-Quai schreef:Mijn vader heeft voor mij zo'n grijs schuimrubberen buis die je om verwarmingsbuizen kan doen doorgesneden en daar steeds inkepinkjes ingemaakt. Daar kan je ze mooi indrukken en het blijft nog staan ook!

Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .
Echt een SUPER oplossing, dat ga ik in overweging nemen, staat ook nog leuk.Moei-Quai schreef:Mijn vader heeft voor mij zo'n grijs schuimrubberen buis die je om verwarmingsbuizen kan doen doorgesneden en daar steeds inkepinkjes ingemaakt. Daar kan je ze mooi indrukken en het blijft nog staan ook!
kralen zijn leuk...sieraden zijn machtig!!
- kis855
- Bead Believer
- Contacteer:
ik heb een piramide. waar je heeel veel ringen in kwijt kan.
kijk maar eens op:
http://www.retif.nl/N_gc42_1.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
de 1e op dit plaatje heb ik.
groetjes karin
kijk maar eens op:
http://www.retif.nl/N_gc42_1.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
de 1e op dit plaatje heb ik.
groetjes karin
- Sieraden 4 You!
- Bead Believer
- Contacteer:
dit lukt perfect met ringen met een harde onderkant maar niet of toch veel moeilijker met ringen die geregen zijnmilebla schreef:Moei-Quai schreef:Mijn vader heeft voor mij zo'n grijs schuimrubberen buis die je om verwarmingsbuizen kan doen doorgesneden en daar steeds inkepinkjes ingemaakt. Daar kan je ze mooi indrukken en het blijft nog staan ook!
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
ook niet met geregen ringen want dan hangen ze toch helemaal volEliane schreef:Leuke windlichten met zandvullen en ze daar rechtop in zetten!! Tis echt heel leuk!
mijn mening natuurlijk
er zijn wel van die kleine piepschuim kegeltjes maar heb die ooit eens gekocht in de winkel en die waren 1 euro per stuk dus wel duur
maak zelf juwelen sinds juli 2004