groetjes imke
gekreukeld staaldraad :boos:
heb mijn kasten eens opgeruimd en ik kwam een heel klein opgevouwen klosje gecoat staaldraad tegen dat ik graag wil gebruiken maar het is helemaal gekreukeld en ik moet een recht stuk hebben!!!! weet iemand misschien of ik dat nog recht kan krijgen of dat ik het ten dode op kan schrijven
??????????
groetjes imke
groetjes imke
iedereen die mij een emailtje wil sturen moet dat niet naar het aderes doen dat ik hier heb ingevuld maar naar:
imkeleenders@hotmail.com
imkeleenders@hotmail.com
- klavertje
- Bead Professional
- Contacteer:
van die kreukelketting vind ik wel leuk gevondeneelkehas schreef:Hoihoi,
Zat het echt opgevouwen?? dan is het niet meer recht te krijgen denk ik.. misschien kan je er een leuke kreukelketting mee maken?
Groetjes!
creatief saxofonistje 
hoi
bedankt voor de reacties!! oke nu weet ik dus dat dat stukje ten dode is opgeschreven
maar dat haken is wel een goed idee maar ik kan het niet
maarja dan ga ik maar iets anders verzinnen!! ik weet dat het makkelijker is om op rol te kopen maar ik heb vaak maar een paar meter nodig dus dan vind ik het zonde!! en dit lag er denk ik al een jaar in de kast
groetjes imke
bedankt voor de reacties!! oke nu weet ik dus dat dat stukje ten dode is opgeschreven
groetjes imke
iedereen die mij een emailtje wil sturen moet dat niet naar het aderes doen dat ik hier heb ingevuld maar naar:
imkeleenders@hotmail.com
imkeleenders@hotmail.com
dit gaat heel veel creativiteit kosten ja
maar ja ik verzin wel iets
groetjes imke
groetjes imke
imkeleenders@hotmail.com
imkeleenders@hotmail.com
Als ik een paar losse meters heb, rol ik dat op een leeg wc-rolletje. Plakbandje erop en het zit goed en kan niet kreuken.imke schreef:hoi
bedankt voor de reacties!! oke nu weet ik dus dat dat stukje ten dode is opgeschrevenmaar dat haken is wel een goed idee maar ik kan het niet
maarja dan ga ik maar iets anders verzinnen!! ik weet dat het makkelijker is om op rol te kopen maar ik heb vaak maar een paar meter nodig dus dan vind ik het zonde!! en dit lag er denk ik al een jaar in de kast
![]()
groetjes imke
groetjes Sannie.
Staaldraad bewaren doe ik meestal zo:
Je kunt het ook een paar x ronddraaien en er dan een sluitklipje van b.v. een boterhamzakje omdoen. Het blijft goed zitten en je kunt er steeds wat afhalen wat je nodig hebt zonder dat alles uit elkaar springt. Je hoeft het klipje niet steeds open te maken, je schuift het uiteinde er gewoon door.
Je kunt het ook een paar x ronddraaien en er dan een sluitklipje van b.v. een boterhamzakje omdoen. Het blijft goed zitten en je kunt er steeds wat afhalen wat je nodig hebt zonder dat alles uit elkaar springt. Je hoeft het klipje niet steeds open te maken, je schuift het uiteinde er gewoon door.
*SHABBY**