Rijgbord
-
marieken
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Hallo Debra,
Ik woon niet in de buurt van Leiden maar via internet zijn ze ook te bestellen en dan hoef je alleen de webpagina maar op te zoeken.
Trouwens je kunt er van piepschuim ook een zelf maken. Je pakt een stuk piepschuim en een appelboor. Deze moet wel flink scherp zijn.
Met potlood teken je het stuk uit voor de ketting. Met de appelboor vervolgens het stuk eruit halen. Volgens mij kan je het zelfs wel induwen. Lastigste is dat het terugspringt.
Om te zorgen dat je ook kleine kralen kunt gebruiken het piepschuim instrijken met lak. Zoveel dat het mooi glad wordt.
Gr. Marieke M.
Ik woon niet in de buurt van Leiden maar via internet zijn ze ook te bestellen en dan hoef je alleen de webpagina maar op te zoeken.
Trouwens je kunt er van piepschuim ook een zelf maken. Je pakt een stuk piepschuim en een appelboor. Deze moet wel flink scherp zijn.
Met potlood teken je het stuk uit voor de ketting. Met de appelboor vervolgens het stuk eruit halen. Volgens mij kan je het zelfs wel induwen. Lastigste is dat het terugspringt.
Om te zorgen dat je ook kleine kralen kunt gebruiken het piepschuim instrijken met lak. Zoveel dat het mooi glad wordt.
Gr. Marieke M.
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Je kan ook een houten snijplank kopen met zo'n groef in opzij. Als je er zelf de centimeters bijschrijft heb je een perfect stevig bord. (Zie website "the bird and her beads")

Trouwens ik denk dat sandra ze ook verkoopt, even kijken...
Ja hoor : http://www.kralen.com
onder shop en dan benodigdheden.

Trouwens ik denk dat sandra ze ook verkoopt, even kijken...
Ja hoor : http://www.kralen.com
onder shop en dan benodigdheden.
Laatst gewijzigd door Saartje op do 21 aug 2003 10:54, 3 keer totaal gewijzigd.
Kralengroetjes, Saartje 
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Weet iemand eigenlijk bij welke groothandel je die kleine rijgborden kan kopen?? Mag in Email verteld worden hoor als je het niet met iedereen wilt delen
maar ik ben echt opzoek ernaar voor mijn workshops!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik heb ze in een winkeltje in Roosendaal gevonden (OK geen groothandel) maar het zijn kleinere, even stevig en maar ?5 !!!!Sorceress schreef:Weet iemand eigenlijk bij welke groothandel je die kleine rijgborden kan kopen?? Mag in Email verteld worden hoor als je het niet met iedereen wilt delenmaar ik ben echt opzoek ernaar voor mijn workshops!!
Ik weet niet of je er wat mee bent...
Kralengroetjes, Saartje 
- miekel
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoi hoi,
Ik heb een kleiner model gekocht bij dekralenwinkel.nl voor 3,95 euro. Maar voordat ik die had gebruikte ik de houten gebogen treinrails van mijn zoontje om een leuke volgorde te bepalen
Centimeters heb ik daar nooit op gezet, zou ie niet hebben kunnen waarderen denk ik
Groetjes, Annemieke
Ik heb een kleiner model gekocht bij dekralenwinkel.nl voor 3,95 euro. Maar voordat ik die had gebruikte ik de houten gebogen treinrails van mijn zoontje om een leuke volgorde te bepalen
Centimeters heb ik daar nooit op gezet, zou ie niet hebben kunnen waarderen denk ik
Groetjes, Annemieke
Groetjes, Annemieke

als je wil kan ik meteen 1 voor je opzij leggen en meenemen naar de meeting? dan betaal je het daar anders contant? maakt mij niet uit, maar als je het wil kan ik het je ook laten weten zodat je het kan bestellen via mijn website. weet overigens niet 100% zeker of ik het volgende week krijg, wordt per post opgestuurd, ik hoop het wel.Carola schreef:Hoi Sandra,
Zou je me willen laten weten als je de rijgborden weer binnen hebt. Dan wil ik er wel een bestellen. Die kun je dan eventueel meenemen naar de meeting 13 sep.Ik hoor het wel.
Groetjes Carola