tip: gelly roll pen voor ornamentjes inkleuren

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
gootje
Bead Intelligent

Bericht door gootje » vr 15 okt 2004 17:17

welke kleuren zijn er ?
enne...ik weet ook niet wat de verzendkosten zijn,
ligt aan het gewicht..
maar..kun jij ze dan daar ergens in een winkel kopen ?

gootje

tinda
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door tinda » vr 15 okt 2004 17:36

De kleurtjes van de pennen nu vooradig zijn : donker roze , paars , orange , zwart en blauw .

Daar komt nog groen , geel , rood ...bij .

Als je ze wil laat je maar iets weten ....
Linda

" A Joy shared is a joy doubled." (Goethe)

to bead ...or not to bead ....

m@rlies

Bericht door m@rlies » vr 15 okt 2004 18:49

Is het bij jullie ook zo dat als je met de gelly glaze stiften ornamentjes vult dat het naar de wandjes trekt en de opvulling zowat verdwijnt zeg maar?

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » vr 15 okt 2004 19:29

m@rlies schreef:Is het bij jullie ook zo dat als je met de gelly glaze stiften ornamentjes vult dat het naar de wandjes trekt en de opvulling zowat verdwijnt zeg maar?
Ja klopt, dan vul ik gewoon nog 'ns bij (en eventueel nog een keer)
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » vr 15 okt 2004 22:12

Ik heb nu ook een doorzichtige gekocht, als ik die nu over bijvoorbeeld de blauwe kleur doe, wordt deze dan lichter of behoud ie zijn oorspronkelijke kleur?
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

moon34
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door moon34 » vr 15 okt 2004 22:21

Ik heb ze nu besteld bij http://www.dedaver.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; (dank je wel miekel :wink: ) .......... heb daar meer dingen zien staan maar 1 nadeel, er is nergens een foto van :?
Groetjes Monique

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » zo 17 okt 2004 16:13

Ik heb het even uitgeprobeerd en met glitters erbij, het ziet er nu zo uit:

Afbeelding

Wederom excuses voor de slechte kwaliteit foto tis hier nogal donker in huis en krijg het er niet beter op....
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 17 okt 2004 16:14

leuk! mooie kleurtjes zo!
Liefs
Linda

kyra
Bead Discoverer

Bericht door kyra » zo 17 okt 2004 18:59

Wauw dat ziet er idd erg leuk uit ga denk ik ook maar eens even bij de daver kijken.

m@rlies

Bericht door m@rlies » zo 17 okt 2004 19:18

Ziet er vrolijk uit!

tinus
Bead Designer

Bericht door tinus » ma 18 okt 2004 16:24

Pee schreef:Ik heb nu ook een doorzichtige gekocht, als ik die nu over bijvoorbeeld de blauwe kleur doe, wordt deze dan lichter of behoud ie zijn oorspronkelijke kleur?
Als je het eroverheen doet blijft het dezelfde kleur. Maar ik heb wel een keer rood gemengd met doorzichtig, en toen werd het roziger...

GR

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » wo 20 okt 2004 17:52

klopt, je kan kan ook de doorzichtige eerst doen als je een wat dieper gedeelte moet vullen. Ik doe zelf de doorzichtige ook nog eens over de gekleurde als ik door de gekleurde glittertjes heb gedaan. Dan wordt het oppervlakte gladder. Je kan ook eerst de doorzichtige doen en daarna een stipje van een kleur en dat met en cocktailprikker voorzichtig "uitwaaieren". Dan maak je een soort sterretjes of wolkjes. Dit kan je natuurlijk ook met meerdere kleuren doen. Als je teveel kleuren door elkaar doet wordt het bruinig!
liefs,

Naomi

tinus
Bead Designer

Bericht door tinus » do 21 okt 2004 08:21

Naomi schreef:klopt, je kan kan ook de doorzichtige eerst doen als je een wat dieper gedeelte moet vullen. Ik doe zelf de doorzichtige ook nog eens over de gekleurde als ik door de gekleurde glittertjes heb gedaan. Dan wordt het oppervlakte gladder. Je kan ook eerst de doorzichtige doen en daarna een stipje van een kleur en dat met en cocktailprikker voorzichtig "uitwaaieren". Dan maak je een soort sterretjes of wolkjes. Dit kan je natuurlijk ook met meerdere kleuren doen. Als je teveel kleuren door elkaar doet wordt het bruinig!
Haha, ik zat net te bedenken dat er geen bruine pen is!!!! en daar is de oplossing al!!! Groetjes, Martine

moon34
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door moon34 » do 21 okt 2004 09:02

Ik heb mijn pennen ook binnen nu, maar vind de rode echt op rose lijken (of ligt dat aan mij?). Ben wel blij met de zwarte :wink:
Groetjes Monique

tinus
Bead Designer

Bericht door tinus » do 21 okt 2004 09:13

moon34 schreef:Ik heb mijn pennen ook binnen nu, maar vind de rode echt op rose lijken (of ligt dat aan mij?). Ben wel blij met de zwarte :wink:
Daar heb ik ook last van. Ik vroeg in de winkel wel 2x of het echtwel rood was! lijkt in de pen een soort knalroze, maar opgedroogd is het toch rood hoor. Alleen niet zo fel als ik zou willen.....
suc6 met experimenteren!
Groetjes, Martine

Gesloten