Kralen opberg systeem?!

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 27 feb 2003 20:43

ik heb mijn kralen er nog niet ingedaan. mijn vader heeft er nu wat tegenaan 'geschroefd' zodat je het schuin leunend kan zetten, ik moet alleen nog touw eromheen doen zodat het niet teveel kan leunen. daarna ga ik mijn kralen erin doen, gesorteerd op kleur. ;-) vind ikzelf toch altijd het handigst, gesorteerd op kleur.

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » vr 28 feb 2003 11:00

Hoi Caro,

Hopelijk heb je het meeltje gelezen dat ik je heb gestuurd op je eigen e-mial. Ga namelijk morgen al naar Hilversum en dan wil ik er best wat voor je meenemen hoor!
Vanuit Belgi? is dat echt geen doen joh.
En we zien elkaar volgende week op de meeting. Krijg je ze meteen en hoef je ook niet moeilijk te doen met betalen en overmaken enzo.
Hopelijk zie je dit berichtje vandaag nog want ik moet wel weten hoeveel je er wilt.

Groetjes Annemieke

caro
Bead Discoverer

lief

Bericht door caro » vr 28 feb 2003 17:03

liefste Annemieke, ik heb je net een mail teruggestuurd ivm de bakken. Ik vind het hartstikke lief van je en aopprecieer het echt. Als ik ooit eens iets voor jou kan doen, let me know ! Als het grote bakken zijn is 5 voldoende geloof en hoop ik !!! Je moet maar zien hoeveel ze er in stock hebben, als ze kleiner zijn heb ik er graag meer...maar je moet zelf maar zien, alles is goed !!!

Hartstikke leuk :P thx liefs caro

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » vr 28 feb 2003 18:00

Liefste Caro,

Tip:
Ben dol op ringen!!! (misschien eentje met korting van je kopen???) :wink:
Grapje hoor. Wat ik je al meelde. Ik ben er toch en zie jou volgende week. Geen probleem toch.

Groetjes Mieke

caro
Bead Discoverer

hoihoi

Bericht door caro » za 01 mar 2003 11:46

hoi mieke, ik stuur je dadelijk nog een mail op je mailadres...
Gisteren heb ik 4ringen gemaakt, maar ik ben zo verslaafd, dat ik nu al minstens de hele week ringen ga maken ! Ik breng ze mee naar de meeting, je kan dan eens kijken of ze je bevallen, ok ?

Liefs
CarO :roll:

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » za 01 mar 2003 16:53

Ja is goed hoor Caro, ben heel benieuwd. (heb je ook gemeelt hoor!)

Stephanie, nog hartstikke bedankt voor de tip trouwens.
Heb de bakken vandaag opgehaald en ze zijn echt geweldig. (ook geweldig vies trouwens maar dat gaat goed komen :lol: )
Leuke winkel trouwens, heel leuk aangekleed met al die oude kasten enzo. Ook hele aardige en behulpzame mensen maar ze zijn wel wat duur met hun kralen vond ik.
Kralenshop in Nijmegen is volgens mij een stuk goedkoper.
Maar goed, ik heb mijn bakken en ga vragen of vriend-lief (of schoonvader) er een mooie kast omheen wil maken die ik zelf ga verven of moza?eken en dan heb ik toch een pronkstuk van een kralenkast?
Helemaal geweldig dus!

Groetjes Annemieke

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 01 mar 2003 17:03

oeh dan zal het wel heel mooi worden ja! succes!

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » za 01 mar 2003 17:19

Hey Annemieke,
Als je kast af is, probeer je dan een foto te nemen? Ik zal dan wel groen zien van jaloezie, maar ja, af een toe een beetje zelfpijniging... ;)

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » za 01 mar 2003 19:22

Doe ik. Ik moet alleen nog even kijken hoe ik die dan op dit forum krijg. Want dan moet de foto toch al op internet staan?
Weet nog niet precies hoe ik dat zo snel doe.
Ik ga in ieder geval mijn best doen maar dat kan nog wel even duren hoor. Ik moet eerst de bakken nog schoonmaken, de kast nog maken en dan bedenken of ik ga verven of moza?eken en dat laatste is een enorm tijdrovend karweitje maar .... als het zover is, zijn jullie de eersten die het horen/zien.

Groetjes Annemieke

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » za 01 mar 2003 19:33

Ik denk dat de foto idd al op internet moet staan, je kan hem mij altijd mailen, dan plaats ik hem op mijn club, en dan kan ik hem hier in het forum zetten. En dan nu geduld oefenen :)

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » za 01 mar 2003 19:57

Ik ben blij dat het allemaal zo goed gelukt is :D !

Ze zijn inderdaad erg duur met hun kralen, met alles eigenlijk. Maarja, veel keus heb ik niet :wink: .

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » zo 02 mar 2003 09:27

Thanx Katrien, dat zou fijn zijn. Zodra ik iets heb, stuur ik het wel naar je op. Is dat niet heel veel moeite voor je?
Ben trouwens gisteren begonnen met schoonmaken van de bakken, in de winkel zei ze "even de stofzuiger erdoorheen halen".
Nou mooi niet hoor! Ben de hele avond bezig geweest met 1 bak maar het resultaat is dan ook wel mooi.
Kan je niet via internet bij bv. kralenshop bestellen St?phanie?
Is veel goedkoper volgens mij en daar kun je echt heel veel bestellen.
Hoef je geen creditcard ofzo voor te hebben kan gewoon via de bank.

Groetjes Annemieke

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » zo 02 mar 2003 11:22

Is helemaal niet zoveel werk voor me hoor, ik heb toch al die club ivm mijn kralen en een foto plaatsen is daar heel gemakkelijk. Het enige wat ik dan nog moet doen is ff rechterklikken, adresje kopi?ren en hier een forumberichtje plaatsen, geen moeite dus.
Mijn adres is katskralen@yahoo.com, alhoewel het volgens mij ook in mijn profiel staat.
Ergens is het wel leuk om zo'n dingen op te kuisen omdat je nadien het resultaat zo goed ziet he.
Dit zal zowat mijn laatste berichtje op het forum zijn vandaag, want moet om twee uur in de studio zijn voor cd-opname en zou daarvoor nog moeten eten, opruimen en een wasje (of 3 :cry: ) draaien ;)
En dan om 19 uur nog meedoen aan een quiz, dus het zal morgen al zwaar genoeg worden op het werk.

Saluutjes he!

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » zo 02 mar 2003 15:15

Als het inderdaad niet zoveel werk is, graag dan.
Maar zoals ik in mijn vorige berichtje schreef zal het nog wel even duren. (zeker het schilderen of moza?eken)
Het is inderdaad wel erg leuk om te zien dat ze wel erg mooi worden ja.
Anders heb je ook geen resultaat van je werk natuurlijk! :wink:
Wat leuk trouwens dat je een cd op gaat nemen, met de band waarin je zingt neem ik aan?
Wat voor soort muziek maken jullie en treden jullie veel op op feestjes enzo?
En ook nog een quiz! Op tv? Wanneer wordt het uitgezonden en op welk net dan?
Veel succes met beiden en hoor wel hoe het gegaan is.

Gruusjens Annemieke

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » ma 03 mar 2003 19:40

Hoihoi,

Ja het was met ons groepje, als genre gebruiken we de term 'kleinkunsttheaterpunkrock', eigenlijk zijn het dus verschillende genres, sommige Nederlands en kleinkunst, ander liedjes dan weer Engels en punk.
Nee hoor, de quiz was niet op tv, gewoon in mijn stamcaf? waar het deze week feestweek is. Ik ga me wel kandidaat stellen voor Blokken op TV1 (Belgi?), als ik ooit op tv verschijn zal ik het jullie zeker laten weten.

Groetjes, Katrien

Gesloten