Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
-
tweetywoman
- Bead Starter
Bericht
door tweetywoman » vr 21 mar 2003 22:25
ja dromen kunnen heel erg zijn
had eens een droom over spinnen het waren heel grote spinnen en ik begon te roepen mijn man werd wakker zei me dat er geen spinnen waren deed het licht aan en zag gewoon de spin zitten op mijn bed die naar me toekwam gekropen toen hij mijn naam zei werd ik wakker ik heb dat toen tegen iemand verteld en die zei dat is beregen van de maan wat het ook mag zijn kan wel zeggen dat het eng is als je zoiets voorvalt.
ik heb nog een vraagje over draad ik heb hier bij ons in in gent

achter nymo weesten kijken ze hadden dat niet ik heb uiteindelijk visdraad genomen 25/100 is dat goed om te rijgen of om zo iets te maken zoals netting?
liefs rita

-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » vr 21 mar 2003 22:31
het kan op zich wel (ik heb mijn 1ste netting armband ook met nylondraad gemaakt) maar je hebt wel een kriebelende einde die je niet makkelijk kan wegwerken. ook is het minder soepel dan draad = lastiger knoop maken. maar nymo kan je bij
http://www.kralenwerk.nl" onclick="window.open(this.href);return false; bestellen hoor, kan het je wel aanraden. als je het eenmaal gewend ben kan je niet meer zonder!! ikzelf gebruik nooit meer nylon....
-
Marieke
- Bead Fan
Bericht
door Marieke » vr 21 mar 2003 22:33
Ik ken het probleem. Ik was een keer bij mijn ex-vriendje aan het slapen. Hij was al naar college & ik lag nog lekker te maffen. Op een gegeven moment schrok ik wakker omdat iemand keihard riep; "EN NOU ALLEMAAL KOPPEN DICHT!!!!!" Op hetzelfde moment realiseerde ik me dat ik dat zelf was. Was namelijk aan het dromen dat al mijn familieleden bozig door elkaar heen zaten te praten over iets wat ik gedaan zou hebben & ik wilde ook wat zeggen. Erg verwarrend allemaal. Simons buren zullen wel gedacht hebben dat hij een gek op z`n kamer had zitten ofzo
knuffel Marieke
-
tweetywoman
- Bead Starter
Bericht
door tweetywoman » vr 21 mar 2003 22:39
ja is wel erg raar he
en ook voor mijn man deed dat raar als hij me zag zitten
liefs rita

-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » vr 21 mar 2003 22:40
hahahahaa grappig. zoiets heb ik nog nooit gehad...wel tijd terug, toen ik nog klein was (die goeie ouwe tijd

) lag ik al te slapen, was moeder in kamer en zei ik dat ik trek had in kip, terwijl ik dat toen helemaal niet lustte. volgende dag zei mijn moeder dat tegen me en kon ik het me niet herinneren...bleek ik het in mijn slaap te zeggen.

-
Marieke
- Bead Fan
Bericht
door Marieke » vr 21 mar 2003 22:44
Ach, ik doe echt de meest rare dingen in m`n slaap; zing liedjes (poesje mauw), spreek engels (no, I don`t want that!!!!), haal m`n dekbed uit de hoes, geef vriendjes klappen, vertel al m`n geheimen, draai zo vaak rond dat ik soms met m`n hoofd aan de andere kant van m`n bed wakker wordt etc. etc. Niks is mij te gek.... Ben gewoon een beetje een onrustige slaper, kan er ook niks aan doen.
knuffel Marieke
-
tweetywoman
- Bead Starter
Bericht
door tweetywoman » vr 21 mar 2003 22:51
oese een heel onrustige slaper
en als je je vriendje klappen geeft in je slaap dan geeft hij al eens een blauw oog gehad als hij opstond
liefs rita

-
hennie
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door hennie » vr 21 mar 2003 22:52
De uitleg voor Marlies over de waterratten dat betekent dat je vroeger niet graag in bad ging!
En Sandra over jezelf slepend voorttrekken betekent: als je niet goed studeert moet je later gaan schoonmaken (dweilen)
Zo, wie is de volgende?
Hennie
-
Marieke
- Bead Fan
Bericht
door Marieke » vr 21 mar 2003 22:53
Mijn nieuwe vriendje vindt het nog helemaal geweldig om de hele nacht mij in zijn armen te houden, maar ik denk dat dat snel voorbij is
knuffel Marieke
-
hennie
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door hennie » vr 21 mar 2003 22:54
Hoezo Marieke?
-
tweetywoman
- Bead Starter
Bericht
door tweetywoman » vr 21 mar 2003 22:57
heel de nacht wakker blijven he dan kan je niet dromen marieke
liefs rita

-
Marlies
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Marlies » za 22 mar 2003 11:23
Dankje Hennie!!
Ik ging vroeger juist heel graag in bad en als het net zo'n weer als nou was vroeger ik zelfs aan ons mam of ze het bad buiten op wilde zetten + ik heb heel erg lang op zwemmen gezetten en 3 diploma's gehaald. Mijn moeder en iedereen eigenlijk wel noemde me weleens waterratje omdat ik zo gek op water was. Dus??? Heeft het dan misschien andere betekenissen???
Ik heb een periode gehad dat ik heel veel over de dood droomde en ik weet toevallig dat, dat betekent dat je een grote verandering krijgt bijv. baan, opleiding etc.
Zeg Marieke, Heidi weet toch ook het een en ander van dromen en zo??
Ik las het namelijk op haar site een tijdje terug.
Veel liefs,
Marlies
-
hennie
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door hennie » za 22 mar 2003 11:39
Hai Marlies,
Ik heb wel het een en ander over dromen gelezen en weet er een beetje van, maar daar ga ik hier niet serieus op in.Een droom uitleggen gaat niet zo maar.Er zijn wel bepaalde symbolen maar je hebt niet zo maar een pasklaar antwoord.
Groetjes Hennie
-
Marlies
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Marlies » za 22 mar 2003 11:51
Hi Hennie,
Ik neem je ook niks kwalijk hoor!
Ik weet goed dat het niet 1,2,3 uitgelegd kan worden en dat er meer dingen om heen zitten en spelen.
Ik ga het toch een keer rustig zelf uitzoeken.
Veel liefs,
Marlies
-
hennie
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door hennie » za 22 mar 2003 20:12
Hai Marlies,
Was gewoon melig doen.Echt dromen uitleggen is inderdaad interessant.
Groetjes hennie