swarovski
Hoi,
Ik was vandaag even op de site van Jewels aan het rondsnuffelen toen ik ontdekte dat ze tegenwoordig ook plakstenen heeft!!
Ik heb ze nergens zo goedkoop gezien (7mm voor 0,25 en per stuk).
Ik weet alleen niet of het echt swarovski plakstenen zijn.
Heb even een mailtje gestuurd voor meer info hierover.
daarnaast staan er onder overige kralen 3 schelpen kralen voor de liefhebbers!
gr Jolanda
Ik was vandaag even op de site van Jewels aan het rondsnuffelen toen ik ontdekte dat ze tegenwoordig ook plakstenen heeft!!
Ik heb ze nergens zo goedkoop gezien (7mm voor 0,25 en per stuk).
Ik weet alleen niet of het echt swarovski plakstenen zijn.
Heb even een mailtje gestuurd voor meer info hierover.
daarnaast staan er onder overige kralen 3 schelpen kralen voor de liefhebbers!
gr Jolanda
Heb de info al binnen, alleen nog niet over de maten.
Foto's van de kristallen kun je vinden op:
http://www.victoriasdancefashion.nl/sw_index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeer mooie en vele kleuren.
Dit is de prijslijs per 100st.
[img]file:///C:/WINDOWS/TEMP/File0001.jpg[/img]
Foto's van de kristallen kun je vinden op:
http://www.victoriasdancefashion.nl/sw_index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeer mooie en vele kleuren.
Dit is de prijslijs per 100st.
[img]file:///C:/WINDOWS/TEMP/File0001.jpg[/img]
Veel liefs,
Marlies
Marlies
O,jee!
Ik kan hem er niet opzetten!
Sandra, mag ik hem even naar jou mailen zodat jij hem er op kan zetten?
Als het niet lukt dan kunnen de mensen die interesse hebben even een mailadres geven en dan stuur ik hem wel door.
Prijzen zijn vanaf ongeveer € 3,75 per 100 stuks, dus das nie veul!
Ik kan hem er niet opzetten!
Sandra, mag ik hem even naar jou mailen zodat jij hem er op kan zetten?
Als het niet lukt dan kunnen de mensen die interesse hebben even een mailadres geven en dan stuur ik hem wel door.
Prijzen zijn vanaf ongeveer € 3,75 per 100 stuks, dus das nie veul!
Veel liefs,
Marlies
Marlies
-
- Bead Interested
stel jij wil blauwe kralen kopen, die niet zo goedkoop zijn. je wil zelf 10 stuks, maar als je 50.000 stuks koop is het heeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoop. wat als er nou nog meer mensen zijn die het willen....en je dan dus na een tijdje totaal inderdaad 50.000 kan kopen. dan is het heel goedkoop! wel moet je dan dus een deel ervan naar allerlei mensen opsturen en zorgen dat je geld krijgt etc maar je hebt het dan dus goedkoop. dat is wat bulkbeadbuying betekent: door met zijn allen heel veel in te kopen krijg je het heel goedkoop.Marlies schreef:Hoi Marieke,
Ik snap eerlijk gezegd niet zoveel van die site (Bulkbeadbuying)
???
op http://www.creafun.nl/swarovski.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; kun je de prijzen zien waar marlies het verder over heeft.
De maten zijn :
SS16 3.9mm.
SS20 4.7mm.
SS30 6.4mm.
SS40 8.6mm.
Victoria Dansfashion.
Als je ze wil bestellen moet je ze denk ik een mailtje sturen info@victoriasdancefashion.nl
SS16 3.9mm.
SS20 4.7mm.
SS30 6.4mm.
SS40 8.6mm.
Victoria Dansfashion.
Als je ze wil bestellen moet je ze denk ik een mailtje sturen info@victoriasdancefashion.nl
Veel liefs,
Marlies
Marlies
- missestoetje
- Bead Discoverer
- Contacteer:
plaksteentjes
nou ik heb even op die site gekeken over die plaksteentjes, en ik ben ook helemaal enthousiast!!!
maar 100 is idd wel errug veel.. ik ben er dan ook wel in ge?ntereseerd dat we de boel met elkaar verdelen.
wat dat bulkbeadbuying betreft, ik ben wat aan het proberen geweest maar ik weet niet of het ook lukt omdat ik in Nederland woon.. ik hoop iniedergeval van wel...

wat dat bulkbeadbuying betreft, ik ben wat aan het proberen geweest maar ik weet niet of het ook lukt omdat ik in Nederland woon.. ik hoop iniedergeval van wel...