tip: gelly roll pen voor ornamentjes inkleuren
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Hoi Debby! Het ziet er heel leuk uit, kan je ons die foto mailen?
info@magnifique4you.nl
Dank je wel!
groetjes Sarah en Brigitte
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
-
Magnifique4you
- Bead Discoverer
Re: gel
Dank je wel! Had je al teruggemaild.Debby schreef:hoi hoi
ja hoor, is al onderweg
groetjes
- miekel
- Bead Addict
- Contacteer:
Heb even met De Daver gemaild met wat vragen, de antwoorden deel ik graag
Ja, de Gelly Glaze pennen zijn waterbestendig; ik heb dat ook al zelf uitgetest door een ornament een uurtje in een schaal lauw water te leggen.
De droogtijd verschilt per ondergrond. Ik adviseer om het werkstuk zeker een half uur plat en stofvrij weg te leggen.
Je kunt de kleuren ook over elkaar heen zetten en/of mengen. Als een kastje of op te vullen vlak wat diep is kun je deze evt. eerst invullen met de kleur transparant en hier dan, na droging, de gewenste kleur overheen zetten.
Ja, de Gelly Glaze pennen zijn waterbestendig; ik heb dat ook al zelf uitgetest door een ornament een uurtje in een schaal lauw water te leggen.
De droogtijd verschilt per ondergrond. Ik adviseer om het werkstuk zeker een half uur plat en stofvrij weg te leggen.
Je kunt de kleuren ook over elkaar heen zetten en/of mengen. Als een kastje of op te vullen vlak wat diep is kun je deze evt. eerst invullen met de kleur transparant en hier dan, na droging, de gewenste kleur overheen zetten.
Groetjes, Annemieke

- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Ik heb ze vandaag eindelijk ook bij onze hobbyzaak gezien. Daar hadden ze hele leuke dingen er mee gedaan: bedels van visjes ingekleurd. Ik vond het er echt veel vrolijker uitzien dan als je gewoon die bedels zou verwerken in een ketting.
Alleen vroeg ik me af zijn er ook pakketjes met bijv 6 kleuren in een verpakking? Meestal is dat namelijk goedkoper en indien ze het van de gewonen gell pennen ook hebben.....
Alleen vroeg ik me af zijn er ook pakketjes met bijv 6 kleuren in een verpakking? Meestal is dat namelijk goedkoper en indien ze het van de gewonen gell pennen ook hebben.....
Gelstiften
Ik weet niet of ze goed zijn, maar vandaag bij de DA een pakketje gelstiften gekocht voor 2,99 (20 stuks) Ik ga wel even proberen of ze inderdaad zo waterbestendig zijn als de anderen, maar ik geef het maar even door voordat ze zijn uitverkocht
Groetjes
Kiki
Groetjes
Kiki