tri bead roller
- mmc
- Bead Believer
- Contacteer:
bij pipoos kost hij normaal 14,95 nu is hij daar ook in de aanbieding en kost hij 12,95.
ik heb het gisteren bij de kwast gekocht in de aanbieding voor 9,95
zaterdag is er hier in den bosch bij pipoos een sieradenfestival met workshops. de meeste technieken kende ik al maar er is er ook 1 met fimo kralen maken. voor 3 euro mag je ze nog meenemen ook.
oja, als het hem zaterdag bij pipoos koopt krijg je er een pakje fimo bij
grt, michelle
ik heb het gisteren bij de kwast gekocht in de aanbieding voor 9,95
zaterdag is er hier in den bosch bij pipoos een sieradenfestival met workshops. de meeste technieken kende ik al maar er is er ook 1 met fimo kralen maken. voor 3 euro mag je ze nog meenemen ook.
oja, als het hem zaterdag bij pipoos koopt krijg je er een pakje fimo bij
grt, michelle
- mmc
- Bead Believer
- Contacteer:
hoi, hoi, hoi,
ik ben lekker bezig met mijn nieuwe apparaatje.
die tri bead is superhandig. ik rolde eerst altijd met de hand, maar dan werd het nooit helemaal de goede vorm of allemaal gelijk van grootte.
nu dus wel. alleen jammer dat je er maar 1 kraal grootte mee kan maken.
verder is het een prima ding.
ga lekker verder!!!!
ik ben lekker bezig met mijn nieuwe apparaatje.
die tri bead is superhandig. ik rolde eerst altijd met de hand, maar dan werd het nooit helemaal de goede vorm of allemaal gelijk van grootte.
nu dus wel. alleen jammer dat je er maar 1 kraal grootte mee kan maken.
verder is het een prima ding.
ga lekker verder!!!!
Ik was zaterdag bij pipoos en daar was het sieradenfestival. En op dat moment een workshop fimo, iedereen hard bezig met de roller....dus ik heb hem ook meteen gekocht. Zaterdag maar meteen aan de slag gegaan, best leuk en makkelijk. De ronde en ovale zijn wel leuk, de hoekige vind ik wat minder. Ze liggen nu te drogen, maar er vanavond wel even een foto van.
byeeeee
- mmc
- Bead Believer
- Contacteer:
ik vind juist die hoekige erg leuk en de ronde minder.
zo zie je maar weer, voor ieder wat wils.
ja pipoos heeft ook een eigen site: http://www.pipoos.nl" onclick="window.open(this.href);return false; als je op winkelinformatie klikt verschijnt er een kartje met nederland en belgie. klik op het belgische gedeelte en je krijgt de winkels in belgie te zien.
de workshop zarterdag is erg leuk geweest, veel kralen gemakt, je kreeg 3 kleurtjes klei en wat je over had mog je meenemen. ook kreeg je er materiaal bij om een armbandje mee te maken.
er heerste een gezellige drukte.
zo zie je maar weer, voor ieder wat wils.
ja pipoos heeft ook een eigen site: http://www.pipoos.nl" onclick="window.open(this.href);return false; als je op winkelinformatie klikt verschijnt er een kartje met nederland en belgie. klik op het belgische gedeelte en je krijgt de winkels in belgie te zien.
de workshop zarterdag is erg leuk geweest, veel kralen gemakt, je kreeg 3 kleurtjes klei en wat je over had mog je meenemen. ook kreeg je er materiaal bij om een armbandje mee te maken.
er heerste een gezellige drukte.
ik heb hem ook, heb ook de workshop bij pipoos gedaan, zit allen met een vraagje, heeft iemand een tip voor de gaatjes?? ik laat de kralen eerst een paar uur liggen en prik dan de gaatjes erin maar dat lukt niet altijd even mooi, iemand een tip????? ik kan natuurlijk ook een gaatje boren maar prikken vind ik toch sneller.....
groetjes mip
groetjes mip
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Mip als je meer wilt weten of het kralen maken moet je hier maar is gaan zoeken!
http://www.dragonmagic.nl/forum/
http://www.dragonmagic.nl/forum/
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria