Parelmoer schelp producten van Cora
schelp producten
Nou dat is erg goedkoop. Heb pas 30 naturel met AB glans en 28 zwarte met AB glans gekocht voor € 30,16. Als ik dit had geweten!! Ik troost me nu maar met de gedachte dat Cora geen naturel en zwart heeft. Maar als iemand nog een goedkoop adresje heeft voor de naturel en zwarte met AB glans houd ik me aanbevolen. Ik moet nog 2 kettingen en armbanden maken.
- Schanulleke
- Bead Believer
- Contacteer:
Mijn moeder is heel erg blij met de ketting. Ik heb voor haar een zwevende gemaakt met bijbehorende geregen armband. Ik zal een fotootje erbij zetten.

Gehaakt ziet het er ook heel erg mooi uit. Wellicht dat ik nog wat blokjes bij ga bestellen als ik weer wat van Cora nodig heb.
Gehaakt ziet het er ook heel erg mooi uit. Wellicht dat ik nog wat blokjes bij ga bestellen als ik weer wat van Cora nodig heb.
Namasté,
Schanulleke
"Leven is het meervoud van lef"
Schanulleke
"Leven is het meervoud van lef"
-
- Bead Interested
- Contacteer:
Re: schelp producten
Zie net op marktplaats dat Cora nu ook parelmoer schelpen heeft! Veel kleuren, alleen geen zwart! Enne, 3 euro voor 20 kralen, lijkt me niet echt veel.Lia schreef:Nou dat is erg goedkoop. Heb pas 30 naturel met AB glans en 28 zwarte met AB glans gekocht voor € 30,16. Als ik dit had geweten!! Ik troost me nu maar met de gedachte dat Cora geen naturel en zwart heeft. Maar als iemand nog een goedkoop adresje heeft voor de naturel en zwarte met AB glans houd ik me aanbevolen. Ik moet nog 2 kettingen en armbanden maken.

Groetjes, Ilona
parelmoerkralen
Ja, ik had Cora al een e-mailtje gestuurd. Dit is echt heel goedkoop. Balen dat ik bij Sayila 52 cent per stuk heb betaald. Ik denk dat ik nu maar bij Cora ga bestellen. en alleen de portokosten komen erbij. Ik begrijp dat er geen slechte ervaringen mee zijn. Want dat hoor je nogal eens van Marktplaats. Bovendien heeft ze ook hele mooie kralenkapjes.
-
- Bead Interested
- Contacteer:
Re: parelmoerkralen
Heb ook een aantal slechte ervaringen met Marktplaats. Maar bij Cora gaat alles super netjes, alles wordt altijd netjes verzonden en je hebt het supersnel in huis!Lia schreef:Ik begrijp dat er geen slechte ervaringen mee zijn. Want dat hoor je nogal eens van Marktplaats.

Groetjes, Ilona
parelmoerkralen
Nou dan ga ik supersnel bestellen.
-
- Bead Starter
Ik heb gisteren voor het eerst een pakketje van haar ontvangen. Geen schelpen maar facetkraaltjes!
Ziet er prima uit en ze stuurt het direct op na ontvangst van het bedrag.
Ze berekent ook alleen maar TGP tarief.
Ik heb geen ervaring met de schelpjes maar overweeg zelf ook nog om die te bestellen.
Ziet er prima uit en ze stuurt het direct op na ontvangst van het bedrag.
Ze berekent ook alleen maar TGP tarief.
Ik heb geen ervaring met de schelpjes maar overweeg zelf ook nog om die te bestellen.
Groetjes van FreubELLENtje