Hallo allemaal,
Misschien weet een van jullie raad voor het volgende probleem.
Als ik een oogje moet maken van een stift, klapt m'n tangetje altijd dubbel, ik heb zo'n speciaal tangetje er voor met ronde smalle punten.
Het laatste stukje van het oogje buig ik dan maar met een andere tang dicht, maar deze geven weer scherpe randjes en krassen op het oog.
Hoe kan ik dit het beste doen?
P.S.Ik ben een "self-made"kettingen-maakster, dus hou me aanbevolen voor jullie vakkundig advies, bij voorbaat dank! :D [color=darkred][/color]
tang
- tinkerbell
- Bead Believer
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Hartelijk bedankt voor jullie reacties :) ; mijn tangetje is van Skandia, toch wel een goed merk?Of kunnen jullie nog een betere aanbevelen?Het is 12 cm.lang,met een zwart handvat.Misschien moet ik zachtere stiften gebruiken,maar dan ben ik bang dat de ketting niet zo sterk is.
Met vriendelijke groet.
Met vriendelijke groet.
- tinda
- Bead Starter
- Contacteer:
Ik heb een tang van Guterman , die plooit ook altijd overelkaar . Maar voor dezelfde werkejes gaat het met de tang van Kars perfect .
Kars was minder duur . Maar lijken wel sterker . ("wire&wire" staat op de verpakking )
Kars was minder duur . Maar lijken wel sterker . ("wire&wire" staat op de verpakking )
Linda
" A Joy shared is a joy doubled." (Goethe)
to bead ...or not to bead ....
" A Joy shared is a joy doubled." (Goethe)
to bead ...or not to bead ....