vetersluitingenn

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Gesloten
Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:
vetersluitingenn

Bericht door Fieke » ma 25 okt 2004 20:08

Ik heb vetersluitingen besteld maar nu ze aangekomen zijn merk ik dat deze te klein zijn. Hoe kan ik dat oplossen?

Jacqie
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Jacqie » di 26 okt 2004 06:39

hmm grotere kopen?

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » di 26 okt 2004 07:07

Ja inderdaad volgens mij is er niet echt een andere oplossing...

Muiser
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Muiser » di 26 okt 2004 15:47

Mailtje sturen naar de winkel waar je ze gekocht hebt of je ze nog kan omruilen voor grotere? En als dat niet kan of je ze wel kan terugsturen en dat je dan je geld terug krijgt. En dan bij een andere winkel op zoek gaan naar grotere.

Gast

Bericht door Gast » di 26 okt 2004 17:04

Als je ze niet kan ruilen ofzo..
dus als je er zelf mee blijft zitten
kan je het hier op het forum gewoon te koop zetten
ik neem aan dat heus wel iemand die sluitingen wel kan gebruiken

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 26 okt 2004 18:18

scheelt het heel veel...ik heb ze namelijk in een noodgeval al schuin afgeknipt en het dunnere eind met lijm in de klem gedaan zodat het eind van de klem aansloot op het breed gebleven deel van de veter...en dat werkte echt ( na 24 uur drogen aan getrokken en gedaan...) :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

tinus
Bead Designer

Bericht door tinus » wo 27 okt 2004 09:44

Heb ik ook wel eens gehad, maar heb met een tangetje de leertjes gedwongen om erin te gaan... Niet echt de mooiste oplossing, maar was in de nek, en wie kijkt daar nou :lol:
Volgende keer koop ik maar grotere. Als je ze schuin afknipt worden ze wel breekbaarder....

Kweep
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Kweep » wo 27 okt 2004 15:51

Volgens de wet zijn internetwinkels verplicht om binnen 30 dagen te ruilen of te annuleren en het geld dan terug te storten. Enige kosten die je dan hebt zijn de verzendkosten.

Het maakt niet uit wat hierover in de leveringsvoorwaarden van die winkel staat, als het er anders staat is het in strijd met de wet en nietig.
Kweep......

tinus
Bead Designer

Bericht door tinus » do 28 okt 2004 10:49

Kweep schreef:Volgens de wet zijn internetwinkels verplicht om binnen 30 dagen te ruilen of te annuleren en het geld dan terug te storten. Enige kosten die je dan hebt zijn de verzendkosten.

Het maakt niet uit wat hierover in de leveringsvoorwaarden van die winkel staat, als het er anders staat is het in strijd met de wet en nietig.

WOW, dat had ik eerder moeten weten.....
Heb een keer wat teruggestuurd, en kreeg een tegoedbon! Terwijl ik het terugstuurde omdat de kwaliteit onder de maat was, en ik dus niet van plan was daar ooit nog eens te bestellen!
Ik zou ze een brief sturen, of bellen, dan valt er altijd wel wat te regelen. De meeste internetshops zijn juist blij als je ze waarschuwt dat de kwaliteit niet in orde is. Dat kan ze klanten kosten, en vaak zijn ze het zich niet bewust!

Gesloten