vetersluitingenn
Ik heb vetersluitingen besteld maar nu ze aangekomen zijn merk ik dat deze te klein zijn. Hoe kan ik dat oplossen?
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
scheelt het heel veel...ik heb ze namelijk in een noodgeval al schuin afgeknipt en het dunnere eind met lijm in de klem gedaan zodat het eind van de klem aansloot op het breed gebleven deel van de veter...en dat werkte echt ( na 24 uur drogen aan getrokken en gedaan...) 

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
-
- Bead Interested
- Contacteer:
Volgens de wet zijn internetwinkels verplicht om binnen 30 dagen te ruilen of te annuleren en het geld dan terug te storten. Enige kosten die je dan hebt zijn de verzendkosten.
Het maakt niet uit wat hierover in de leveringsvoorwaarden van die winkel staat, als het er anders staat is het in strijd met de wet en nietig.
Het maakt niet uit wat hierover in de leveringsvoorwaarden van die winkel staat, als het er anders staat is het in strijd met de wet en nietig.
Kweep......
Kweep schreef:Volgens de wet zijn internetwinkels verplicht om binnen 30 dagen te ruilen of te annuleren en het geld dan terug te storten. Enige kosten die je dan hebt zijn de verzendkosten.
WOW, dat had ik eerder moeten weten.....
Heb een keer wat teruggestuurd, en kreeg een tegoedbon! Terwijl ik het terugstuurde omdat de kwaliteit onder de maat was, en ik dus niet van plan was daar ooit nog eens te bestellen!
Ik zou ze een brief sturen, of bellen, dan valt er altijd wel wat te regelen. De meeste internetshops zijn juist blij als je ze waarschuwt dat de kwaliteit niet in orde is. Dat kan ze klanten kosten, en vaak zijn ze het zich niet bewust!