Acculondraad
wat is dit? en wat kan ik er mee....
heb het al vaker zien staan maar weet het gewoon echt niet!!
xx mechie
xx mechie
Een vis en een vogel kunnen verliefd worden, maar waar gaan ze wonen?
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoi mechie,
het staat hier vast al vaker als je even gaat zoeken..
maar acculon draad is het zelfde als nylon gecoat staaldraad..
en daar kan je gewoon kettingen op rijgen.. en prima te verwerken met knijpkralen (b.v. een zwevende ketting..).
het is in vele kleuren en overal te verkrijgen..
GRoetjes!
het staat hier vast al vaker als je even gaat zoeken..
maar acculon draad is het zelfde als nylon gecoat staaldraad..
en daar kan je gewoon kettingen op rijgen.. en prima te verwerken met knijpkralen (b.v. een zwevende ketting..).
het is in vele kleuren en overal te verkrijgen..
GRoetjes!
oke tja ik rijg ook al even een paar maanden weer kettingen en zo en ik gebruik meestal nylondraad en nu zie ik heir ineens staan dat dat niet goed is...omdat is dn sneller stuk gaat :S
oeps...
maar met welke draad kan ik dan het beste rijden?
oeps...
maar met welke draad kan ik dan het beste rijden?
Een vis en een vogel kunnen verliefd worden, maar waar gaan ze wonen?
-
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Ja, voor gewoon op ??n draad geregen sieraden kun je heel goed acculon gebruiken. Het is steviger dan nylon dus de ketting valt mooier. Ik vind het veel professioneler lijken dan met nylon.
Maar als je ingewikkelde patroontjes met ??n of meerdere draden wilt rijgen, dan kun je beter nylondraad van 0,25 mm of c-lon gebruiken. Dus het hangt af van wat je maakt.
Groetjes Baukje
Maar als je ingewikkelde patroontjes met ??n of meerdere draden wilt rijgen, dan kun je beter nylondraad van 0,25 mm of c-lon gebruiken. Dus het hangt af van wat je maakt.
Groetjes Baukje
volgens mij is dat 0.38 en die kan je kopen bij http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; . de dikste is 0.8 en die kan je ook over een tijdje (+ 1,5 maand) bij ons kopen, maar dan alleen in het grijs.
Wat is dan het voordeel van die dikke??sandra schreef:volgens mij is dat 0.38 en die kan je kopen bij http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; . de dikste is 0.8 en die kan je ook over een tijdje (+ 1,5 maand) bij ons kopen, maar dan alleen in het grijs.

Groetjes Ellen.
Re: Acculondraad
Wij zijn trouwens bijna naamgenoot, tenminste ik neem aan dat je mechie heet..... Ik heet MeggieMechie schreef:wat is dit? en wat kan ik er mee....
xx mechie

Groetjes Meggie
op zich niet veel...maar heb weleens mailtjes gekregen waar je dikkere kan kopen en wil het zelf ook wel weleens proberen....wie weet geeft het een heel ander effect qua haken....Ellen schreef:Wat is dan het voordeel van die dikke??sandra schreef:volgens mij is dat 0.38 en die kan je kopen bij http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; . de dikste is 0.8 en die kan je ook over een tijdje (+ 1,5 maand) bij ons kopen, maar dan alleen in het grijs.
wie kan er me zeggen waar ik in de buurt van Boechout(belgie)Miss B schreef:Ja, voor gewoon op ??n draad geregen sieraden kun je heel goed acculon gebruiken. Het is steviger dan nylon dus de ketting valt mooier. Ik vind het veel professioneler lijken dan met nylon.
Groetjes Baukje
Die c-lon draad kan kopen.
Pipoos kent het niet en een hobbywinkeltje in de buurt ook niet.
hadewijch schreef:wie kan er me zeggen waar ik in de buurt van Boechout(belgie)Miss B schreef:Ja, voor gewoon op ??n draad geregen sieraden kun je heel goed acculon gebruiken. Het is steviger dan nylon dus de ketting valt mooier. Ik vind het veel professioneler lijken dan met nylon.
Groetjes Baukje
Die c-lon draad kan kopen.
Pipoos kent het niet en een hobbywinkeltje in de buurt ook niet.
Is er niemand die me hier bij kan helpen??????