probleem met draad..HELPP
Hallo, Ik heb een probleem met nylon gecoated staaldraad.
Het is zo wiebelig dat het niet recht te krijgen is.
De ketting is dus helemaal gekruld.
Alleen als ik een zeer zwaar medaillon gebruik is hij enigszins recht maar nog niet helemaal.
Heeft iemand hier een oplossing voor??
Ik heb het hier over de standaard draad voor het maken van kettingen (gekocht in een kralenwinkel)
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groetjes Monica
Het is zo wiebelig dat het niet recht te krijgen is.
De ketting is dus helemaal gekruld.
Alleen als ik een zeer zwaar medaillon gebruik is hij enigszins recht maar nog niet helemaal.
Heeft iemand hier een oplossing voor??
Ik heb het hier over de standaard draad voor het maken van kettingen (gekocht in een kralenwinkel)
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groetjes Monica
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Hoe komt het dan dat het zo gekreukt is?? Als ze je dat zo in de winkel hebben verkocht zou ik er lekker mee terug gaan!! Ze weten toch zelf ook wel dat dat spul niet te gebruiken is dan!! Soms kan je een bepaalt gedeelte rechtbuigen met een platbek tang.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
Hoi Ria,
Het zit gewoon op een spoel, het lijkt heel glad, maar zodra je een bepaalde lengte afknipt.....floep springt hij alle kanten op.
Ik kan geen tang gebruiken omdat het gecoated is. (heeft geen effect)
Ik begrijp er niets van. Het merk wordt ook in de meeste online shops verkocht.
Groetjes Monica
Het zit gewoon op een spoel, het lijkt heel glad, maar zodra je een bepaalde lengte afknipt.....floep springt hij alle kanten op.
Ik kan geen tang gebruiken omdat het gecoated is. (heeft geen effect)
Ik begrijp er niets van. Het merk wordt ook in de meeste online shops verkocht.
Groetjes Monica
Probleem verholpen
Hoi,
Ik ben terug geweest naar de winkel, en het heeft wat moeite gekost, maar ik heb een nieuw rolletje gekregen.
Wat een rotzaak zeg. Ik ga hier nooit meer heen. De verkoopster was boos op mij en zei dat het mijn eigen schuld was omdat ik het rolletje niet ontrold had!!!!!!!!! Nou ja zeg, je gaat toch niet alle rolletjes uitrollen??
Ik heb het nieuwe draad meteen uitgeprobeerd en het probleem is opgelost.
Iedereen bedankt voor jullie reacties.
Groetjes Monica
Ik ben terug geweest naar de winkel, en het heeft wat moeite gekost, maar ik heb een nieuw rolletje gekregen.
Wat een rotzaak zeg. Ik ga hier nooit meer heen. De verkoopster was boos op mij en zei dat het mijn eigen schuld was omdat ik het rolletje niet ontrold had!!!!!!!!! Nou ja zeg, je gaat toch niet alle rolletjes uitrollen??
Ik heb het nieuwe draad meteen uitgeprobeerd en het probleem is opgelost.
Iedereen bedankt voor jullie reacties.
Groetjes Monica