Ik vond de gekleurde papieren zakjes wel leuk en dan vooral de roze of de paarse
cadeau-verpakkingen
-
kralenboetiek
- Bead Believer
- Contacteer:
Ik denk zeker dat er veel belangstelling is voor verpakkingsmateriaal Myra!
Ik heb nu eindelijk zakjes gevonden in allerlei felle kleuren. De afmeting van de zakjes: 12 x 19 cm. Vind ik persoonlijk een ideale maat!
Ik heb de zakjes nu uiteindelijk in een mega-leuk winkeltje in Vlaardingen gekocht, dus voor de mensen in Zuid-Holland: Ga naar Wraps & Ribbons in de Peperstraat in Vlaardingen.
Ik heb zakjes gekocht in de kleuren Fuchsia, ijsblauw, oranje, appelgroen en paars, met allemaal bijpassende labeltjes. Echt heeeel leuk. Ik heb de labeltjes er met een stukje touw aangemaakt en aan dat stukje touw weer een paar kraaltjes gedaan. Ik heb hele leuke reacties erop gekregen!
Ik heb nu eindelijk zakjes gevonden in allerlei felle kleuren. De afmeting van de zakjes: 12 x 19 cm. Vind ik persoonlijk een ideale maat!
Ik heb de zakjes nu uiteindelijk in een mega-leuk winkeltje in Vlaardingen gekocht, dus voor de mensen in Zuid-Holland: Ga naar Wraps & Ribbons in de Peperstraat in Vlaardingen.
Ik heb zakjes gekocht in de kleuren Fuchsia, ijsblauw, oranje, appelgroen en paars, met allemaal bijpassende labeltjes. Echt heeeel leuk. Ik heb de labeltjes er met een stukje touw aangemaakt en aan dat stukje touw weer een paar kraaltjes gedaan. Ik heb hele leuke reacties erop gekregen!
groetjes, Marian
-
Gast
- danielle
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Ik heb geen idee hoe je er met het openbaar vervoer moet komen. Ik denk dat er wel bussen rijden van schiedam naar vlaardingen. En je hebt natuurlijk nog de trein (uitstappen Vld.centrum). Maar de Peperstraat ligt in het centrum van Vlaardingen. Neem als uitgangspunt de Hema. Als je daar (beneden) met je gezicht naar voren toestaat ga je naar rechts (je gaat voorbij Xenos), en dan is het het 1e straatje links.
Deze link vond ik net:
http://www.wraps-ribbonstore.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel succes!
Deze link vond ik net:
http://www.wraps-ribbonstore.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel succes!
Groetjes, Danielle
-
Gast
-
Gast
-
kralenboetiek
- Bead Believer
- Contacteer:
Hallo Allemaal,
Ik heb wat zakjes gevonden. De zakjes zijn 8 x 15 cm. Ze gaan 0,10 eurocent per stuk kosten. Ik heb alleen de kleuren zilver, goud, rood, blauw en donkerrood gevonden. Waar ze wel flitsende kleuren hadden die zaak was dicht. Heb niet zo heel veel ingekocht, eerst maar kijken of het loopt.
Morgen zet ik ze op mijn site. Heb nu geen zin meer, ben de hele dag naar Utrecht geweest en heb weer nieuwe dingen op de site gezet. Morgen doe ik de rest.
Groetjes Myra
Ik heb wat zakjes gevonden. De zakjes zijn 8 x 15 cm. Ze gaan 0,10 eurocent per stuk kosten. Ik heb alleen de kleuren zilver, goud, rood, blauw en donkerrood gevonden. Waar ze wel flitsende kleuren hadden die zaak was dicht. Heb niet zo heel veel ingekocht, eerst maar kijken of het loopt.
Morgen zet ik ze op mijn site. Heb nu geen zin meer, ben de hele dag naar Utrecht geweest en heb weer nieuwe dingen op de site gezet. Morgen doe ik de rest.
Groetjes Myra
-
kralenboetiek
- Bead Believer
- Contacteer:
Groetjes Marije