Makin kleipistool nu al stuk :-(

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Gesloten
Chantale
Bead Believer
Makin kleipistool nu al stuk :-(

Bericht door Chantale » za 29 sep 2012 11:05

Amaai, ik heb mijn kleipistool nog geen jaar en hij is nu al stuk :evil: ik had die groen gekocht van 29,90 euro... blijkbaar is dat toestel niet sterk genoeg als je er veel gebruik van maakt.
Er is blijkbaar een stuk afgekraakt in het ijzeren rondeletje waar de schroef in vastzit. Het is dus onherstelbaar stuk :-(( pfft, en ik was net bezig met een nieuwe collectie canes te maken.
Vraag me toch af of dat normaal is, nu al stuk ???
Wat zijn jullie ervaringen met kleipistolen ? In elk geval kan je niet zonder als je canes wil maken met mozaïek :?

Zina
Bead Intelligent
Contacteer:

Re: Makin kleipistool nu al stuk :-(

Bericht door Zina » za 29 sep 2012 11:42

:| Dat is raar! Ik heb hetzelfde kleipistool 2e hands nu al een jaar of 6 zeker, en doet het nog prima! Ik zou er zeker even mee terug gaan naar de winkel, miss kan je het opsturen naar de fabriek ofzo, want het lijkt mij dat dit voorwerp toch wel langer mee moet gaan!
Altijd aan het kralen...

Chantale
Bead Believer

Re: Makin kleipistool nu al stuk :-(

Bericht door Chantale » zo 30 sep 2012 08:22

Ik heb een mail gestuurd naar de webwinkel waar ik hem kocht. HIj komt van de winkel van Bram, goedkoopste kralen nl.

Gesloten