opbergtip oorbellen en kettingen

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Gesloten
hennie
Bead Hysteric
Contacteer:
opbergtip oorbellen en kettingen

Bericht door hennie » za 10 jul 2004 09:24

Misschien kennen jullie nog wel die ouderwetse kopjes rekken : onderaan zijn haakjes waar je de kopjes aan kunt hangen en daar boven zijn latjes waar je de schoteltjes op en tussen kunt zetten. Als je in de horizontale latjes gaatjes boort kun je daar je oorbellen aan hangen, je steekt het oorbelhaakje er door heen en aan de haakjes voor de kopjes kun je kettingen hangen. Verf het in een leuk kleurtje en het ziet er echt fantastisch uit. Vroeger zette ik op de latjes waar de schoteltjes op rusten wel flesjes nagellak. Ik heb jammer genoeg geen foto meer er van. Ik hoop dat jullie het zo begrijpen. Op een rommelmarkt is zoiets nog vaak te vinden of misschien heeft je oma er nog een. :wink:

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 10 jul 2004 10:06

Hennie ik weet precies wat je bedoelt! :D
Volgens mij hebben ze zoiets bij Ikea op de keukenafdeling, maar dan in chroom. Maar dat weet ik niet zeker, dus mensen, kijk eerst even in de gids voordat je gaat!
(Leuke tip Hennie!)

Gesloten