Diamond glaze
Vandaag was ik bij de action en heb ik een 3d lijm gevonden met de omschrijving "elastische lijm om 3d effecten te realiseren. Is dit te vergelijken met diamond glaze ?
en kan ik het gebruiken voor het opvullen van fotolijstjes, heeft iemand ervaring met deze lijm ?
Groetjes Wendy
en kan ik het gebruiken voor het opvullen van fotolijstjes, heeft iemand ervaring met deze lijm ?
Groetjes Wendy
Re: Diamond glaze
Nee maar t klinkt heel interessant dus ga dit in de gaten houden... wie weet... 

"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
oeh! laat je weten als het wat geworden is!
(zeker dat het geen fotocement is? dat is nl lijm die elastisch BLIJFT
)
Zit het in een knijptube of flesje?
(zeker dat het geen fotocement is? dat is nl lijm die elastisch BLIJFT

Zit het in een knijptube of flesje?
ipoingtudut
Is dat geen siliconenkit? Doet mij sterk denken aan de lijm die wij gebruikten voor 3D-kaarten. Dat blijft flexibel, en wordt niet helemaal hard.
Wat ik zei dusDZG schreef:Is dat geen siliconenkit? Doet mij sterk denken aan de lijm die wij gebruikten voor 3D-kaarten. Dat blijft flexibel, en wordt niet helemaal hard.

ipoingtudut
ik heb geen idee het zit in een tube, ik zal het eens proberen op een stukje plastic, ik laat weten hoe het gaat 

Ik denk ook dat het kit is voor de kaartenmaaksters.
313019 Diamond Glaze
Artikel 1 van 1
313019 Diamond Glaze
€ 7 35
In het laatste Magnolia Ink Magazine heeft de oplettende lezer wellicht kunnen zien dat er op de bloemen dauwdruppeltjes zaten. Dit kun je krijgen door deze Diamond Glaze te gebruiken. Het droogt op als een glasbolletje. Tevens kan er inkt worden gemengde met deze `glaze` zodat er een gekleurd bolletje ontstaat. Inhoud 59 ml.
Het wordt ook als lijm gebruikt door mensen die papieren kralen maken.
Je lijmt de kraal ermee en je brengt er een vernislaag op.
Artikel 1 van 1
313019 Diamond Glaze
€ 7 35
In het laatste Magnolia Ink Magazine heeft de oplettende lezer wellicht kunnen zien dat er op de bloemen dauwdruppeltjes zaten. Dit kun je krijgen door deze Diamond Glaze te gebruiken. Het droogt op als een glasbolletje. Tevens kan er inkt worden gemengde met deze `glaze` zodat er een gekleurd bolletje ontstaat. Inhoud 59 ml.
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik ga deze ook even in de gaten houden. 

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
flipjedbt schreef:313019 Diamond Glaze
Artikel 1 van 1
313019 Diamond Glaze
€ 7 35
Van welke webwinkel zijn deze artikelnummers? Er staat geen link bij.
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Suzalle verkoopt het ook, maar ik weet niet of dit haar artikel nummers zijn. 

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
- trutdelamode
- Bead Believer
- Contacteer:
Geen ervaring ermee, maar weet nog wel van vroeger dat 3D lijm idd vaak elastisch blijft en ook vaak niet helemaal helder is. Dus een redelijk grote kans dat het niet op Diamond Glaze gaat lijken.
Probeer het gewoon op een stukje karton zou ik zeggen (niet in bedels want anders mag je die weggooien) en kijk wat er gebeurd.
Voor mensen die op zoek zijn naar Diamond Glaze: google het gewoon en zet je instellingen zo dat je alleen pagina's uit Nederland krijgt, dan heb je zo een aantal webshops die het verkopen (houd er wel rekening mee dat de 59ml flesjes pakketpost zijn en dat DG niet tegen water kan!)
Probeer het gewoon op een stukje karton zou ik zeggen (niet in bedels want anders mag je die weggooien) en kijk wat er gebeurd.
Voor mensen die op zoek zijn naar Diamond Glaze: google het gewoon en zet je instellingen zo dat je alleen pagina's uit Nederland krijgt, dan heb je zo een aantal webshops die het verkopen (houd er wel rekening mee dat de 59ml flesjes pakketpost zijn en dat DG niet tegen water kan!)
Ik heb het geprobeerd, helaas het blijft plakkerig...... het is gewoon lijm dus
Vandaag Diamond glaze binnen gekregen dus daar gaan we nu mee aan de slag !
Groetjes Wendy
Vandaag Diamond glaze binnen gekregen dus daar gaan we nu mee aan de slag !
Groetjes Wendy