Ook handig.

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Gesloten
jackyjj
Bead Reader
Contacteer:
Ook handig.

Bericht door jackyjj » di 22 jun 2004 10:25

Voor mensen die nog een gewone camera hebben en dus ook nog gewone fotorolletjes gebruiken.De kokertjes waar de lege rolletjes in zitten zijn handig om kleine dingetjes in te bewaren.Ik gebruik ze om kallotjes en knijpkraaltjes in te bewaren.
veel kralenplezier

JackyJJ

Kraaltjes
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » zo 27 jun 2004 17:32

Dat doe ik ook :D Alleen heb ik nog een aanvullende tip hiervoor. Ik doe namelijk als ik van kleinen kraaltjes erin doe ofzo. Een daarvan op de deksel plakken. Je kunt natuurlijk ook gewoon een papiertje er opplakken.

Omdat wij nu een digi camara hebben, is mijn moeder laats naar de Kruitvat geweest en heeft daar gewoon bij iemand gevraagd of ze de lege rolletjes mee mocht nemen. Vooral nu het de vakantie periode komt zullen er weer veel foto rolletjes ingeleverd worden

jackyjj
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door jackyjj » zo 27 jun 2004 17:52

Ja precies en met die kokertjes doen ze helemaal niks.En jou aanvulende tip is inderdaad wel handig.Ik bewaar tegenwoordig allerlei dingetjes.Ouwe kettingen,papieren zakjes(van die gekleurde),van die plastick zakjes met een striplock in verschillende maten.Eigenlijk alles waarvan ik denk dat het nog wel eens van pas kan komen.
veel kralenplezier

JackyJJ

Diam0nd
Bead Designer

Bericht door Diam0nd » ma 28 jun 2004 14:10

:idea: hahaha wel handig idd om te vragen bij winkels enz.. :D
Groetjes
Afbeelding

EllenV
Bead Believer

Bericht door EllenV » ma 28 jun 2004 17:32

Gewoon bij de fotograaf om vragen, meestal kun je ze zo krijgen. Ik kreeg meestal een volle plastic boodschappentas mee.

groeten,Ellen
Groeten Ellen

Gesloten