Ook handig.
Voor mensen die nog een gewone camera hebben en dus ook nog gewone fotorolletjes gebruiken.De kokertjes waar de lege rolletjes in zitten zijn handig om kleine dingetjes in te bewaren.Ik gebruik ze om kallotjes en knijpkraaltjes in te bewaren.
veel kralenplezier
JackyJJ
JackyJJ
- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Dat doe ik ook
Alleen heb ik nog een aanvullende tip hiervoor. Ik doe namelijk als ik van kleinen kraaltjes erin doe ofzo. Een daarvan op de deksel plakken. Je kunt natuurlijk ook gewoon een papiertje er opplakken.
Omdat wij nu een digi camara hebben, is mijn moeder laats naar de Kruitvat geweest en heeft daar gewoon bij iemand gevraagd of ze de lege rolletjes mee mocht nemen. Vooral nu het de vakantie periode komt zullen er weer veel foto rolletjes ingeleverd worden

Omdat wij nu een digi camara hebben, is mijn moeder laats naar de Kruitvat geweest en heeft daar gewoon bij iemand gevraagd of ze de lege rolletjes mee mocht nemen. Vooral nu het de vakantie periode komt zullen er weer veel foto rolletjes ingeleverd worden
Ja precies en met die kokertjes doen ze helemaal niks.En jou aanvulende tip is inderdaad wel handig.Ik bewaar tegenwoordig allerlei dingetjes.Ouwe kettingen,papieren zakjes(van die gekleurde),van die plastick zakjes met een striplock in verschillende maten.Eigenlijk alles waarvan ik denk dat het nog wel eens van pas kan komen.
veel kralenplezier
JackyJJ
JackyJJ