wat is het verschil ? 26/7
ik zou graag het verschil willen weten over gecoat ijzerdraad en aculon wat is hier het verschil van of is het het zelfde ?
Re: wat is het verschil ? 26/7
Gecoat staaldraad en acculon is precies hetzelfde, alleen andere benaming. Voor zover ik weet wordt acculon niet ook wel 'gecoat ijzerdraad' genoemd.
dus als ik het goed begrijp kan ik net zo goed het goedkopere ijzer draad kopen dan de duurdre aculon
-
Isabel vd L
- Bead Starter
Ik heb mijn draad altijd gekocht als gecoat staaldraad en ben hier erg tevreden over.
- Monique Westerlink
- Bead Interested
- Contacteer:
Er zit wel kwaliteitsverschil in. Acculon en Beadalon (allebei merken) zijn wel een betere kwaliteit dan bijvoorbeeld Hobby&Crafting fun. Als je ermee haakt zal je het verschil niet zo merken maar bij gewoon rijgen met metaal of zwaardere kralen merk je het verschil heel goed. De goedkopere soorten breken sneller.
Daar ben ik het niet mee eens. In ieder geval degene die ik verkoop zijn nooit gebroken.Monique Westerlink schreef:...De goedkopere soorten breken sneller.
Je hebt wel ook de duurdere beadalon die veel dunner / soepeler is. Voor veel technieken is het niet nodig maar voor bv http://fotos.kralen.com/forum/5124_gr.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; was het wel handig. Bij deze staaldraad (49draads beadalon) kon ik 3 draden door 1 4 mm swarovski bicone krijgen, dat is bij gewone staaldraad niet mogelijk.