Fimo is hard
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Hoi.Ik heb thuis fimo die al wat ouder is volgens mij. Maar die is vrij hard. Nu weet ik dat fimo vrij hard is, maar deze is echt TE hard. Weet eimand misschien hoe je deze zachter krijgt. Als ik wil kneden begint het veel te brokkelen. Groetjes!
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Re: Fimo is hard
Hoi Nienke,
Dit heb ik ook (deze fimo heb ik gekocht via marktplaats).
Wat ik doe is kleine stukjes kneden (opwarmen) en dan rollen om te kijken of het goed genoeg is gekneed (d.w.z. niet meer brokkelen). Dan elke keer een stukje erbij pakken en dit blijven doen totdat je genoeg fimo heb.
Het is even een werkje maar het lukt wel!
Groetjes!
Dit heb ik ook (deze fimo heb ik gekocht via marktplaats).
Wat ik doe is kleine stukjes kneden (opwarmen) en dan rollen om te kijken of het goed genoeg is gekneed (d.w.z. niet meer brokkelen). Dan elke keer een stukje erbij pakken en dit blijven doen totdat je genoeg fimo heb.
Het is even een werkje maar het lukt wel!
Groetjes!
"Live your dreams, like no other"
In de winter had ik de fimo boven een verwarming liggen daardoor was hij super soepel,
nu mischien in de zon leggen??? Proberen waard mischien.
Groetjes Anne
nu mischien in de zon leggen??? Proberen waard mischien.
Groetjes Anne
Er is doorzichtige fimo verzachter te koop. Dit kun je door de fimo mengen zonder dat het gaat verkleuren. Zo krijg je het makkelijker soepel.
Groetjes Amie
- Monique Westerlink
- Bead Interested
- Contacteer:
Dat klopt je moet er alleen niet teveel door doen (minder als een kwart) anders krijg je barstjes in de klei na het bakken.
met een beetje olijfolie in een hakmolentje, ik heb me laten vertellen dat dat goed werkt
groetjes ikke

- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Volgens mij heb ik hier op het forum ooit eens gelezen dat je lichaam werkt en deden mensen het in hun beha
misschien te proberen???
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ