Oogjes probleem
- gothicbutterfly
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Pfff de kwaliteit van de oogjes vind ik momenteel echt waardeloos. Overal kom je van die dunne ringetjes tegen die bij het minste of geringste weer open gaa.
Hebben jullie dat probleem ook of loop ik daar alleen tegenaan en doe ik iets verkeerd?
Wie heeft er een oplossing zodat de kettingen niet contstant kapot gaan op het moment dat ze gedragen worden. Ik erger me daar namelijk groen en geel aan en durf mijn creaties hierdoor nauwelijks te verkopen.
Hebben jullie dat probleem ook of loop ik daar alleen tegenaan en doe ik iets verkeerd?
Wie heeft er een oplossing zodat de kettingen niet contstant kapot gaan op het moment dat ze gedragen worden. Ik erger me daar namelijk groen en geel aan en durf mijn creaties hierdoor nauwelijks te verkopen.
Groetjes Astrid
Iedere dag is een feestdag, maar je moet zelf de slingers ophangen
Re: Oogjes probleem
O ja, dat herken ik wel,Ik heb ooit bij http://www.goedkoopstekralen.nl" onclick="window.open(this.href);return false; extra stevige ringetjes gekocht en dat zijn eigenlijk de enige waarmee ik het aandurf. Niet dat ik wat verkoop maar als ik dan iets voor iemand maak dan doe ik het met die ringetjes.
Je weet trouwens wel dat je ringetjes zijwaarts moet openen he, niet uit elkaar trekken?
Je weet trouwens wel dat je ringetjes zijwaarts moet openen he, niet uit elkaar trekken?
Groetjes Els,
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik heb ook nog kilo's ringetjes liggen die ik niet wil verkopen, omdat ze te dun zijn....ik bewaar ze maar om veel te rijgen tussen kralen, geeft ook leuk effect. 
Degene die ik nu verkoop, te vinden op http://www.creadream.nl/producten.php?s ... dachtnaam=" onclick="window.open(this.href);return false; , zijn heel goed van kwaliteit. Ze zijn namelijk goed stevig, en de uiteindes gaan tegen elkaar aan, niet over elkaar heen. Ik heb hier al meerdere keren tevreden reacties op ontvangen.
Degene die ik nu verkoop, te vinden op http://www.creadream.nl/producten.php?s ... dachtnaam=" onclick="window.open(this.href);return false; , zijn heel goed van kwaliteit. Ze zijn namelijk goed stevig, en de uiteindes gaan tegen elkaar aan, niet over elkaar heen. Ik heb hier al meerdere keren tevreden reacties op ontvangen.
Ok, goed om te weten.
En als ik dan zo zit te kijken dan denk ik "waarom zijn de goudkleurige zoveel duurder dan de zilveren"? Klopt dat wel?
En als ik dan zo zit te kijken dan denk ik "waarom zijn de goudkleurige zoveel duurder dan de zilveren"? Klopt dat wel?
Groetjes Els,
Hm bedankt voor de opmerking, ik heb even gekeken, ik heb per ongeluk nog de duurdere prijs van een vorige leverancier. Het is nu gewijzigd. Nog steeds duurder dan gewoon zilver hoor, maar wel minder groot verschil. Waardoor het verschil komt weet ik niet, zou kunnen omdat er meer vraag is naar zilver en dat dus meer massa-productie is.
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, ik heb ze er vast bij gezet op mijn verlanglijstje!
Groetjes Els,
- gothicbutterfly
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Pffff ben blij dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Sandra ik heb even op jouw site gekeken. Mooie site (nee was er nog niet geweest) en ga in de toekomst zeker bij je bestellen. Vooral die oogjes hahahaha. Ga dat nu helaas niet meer redden denk ik want als ik ze nu bestel heb ik ze voor zondag niet in huis ivm de betaling en zo en dan moet ik ook nog al die ringetjes gaan vervangen hahahaha. Dus na de markt kun je een bestelling van mij verwachten hoor!!!
Sandra ik heb even op jouw site gekeken. Mooie site (nee was er nog niet geweest) en ga in de toekomst zeker bij je bestellen. Vooral die oogjes hahahaha. Ga dat nu helaas niet meer redden denk ik want als ik ze nu bestel heb ik ze voor zondag niet in huis ivm de betaling en zo en dan moet ik ook nog al die ringetjes gaan vervangen hahahaha. Dus na de markt kun je een bestelling van mij verwachten hoor!!!
Groetjes Astrid
Je hebt geen idee hoe snel Sandra is met opsturengothicbutterfly schreef:... want als ik ze nu bestel heb ik ze voor zondag niet in huis ivm de betaling en zo ...
- Monique Westerlink
- Bead Interested
- Contacteer:
Er zijn veel verschillende ringetjes in omloop maar gelukkig ook veel goede. Dat goudkleurige ringetjes duurder zijn dat klopt wel er zit namelijk een dun laagje goud (bij verguld) over de ringetjes en dat is kostbaar.
Ik werk zelf graag met ovalen ringetjes die draaien niet rond en dan blijft de opening van de ringetjes altijd aan de zijkant.
Ik zou bij een webwinkel ook altijd even informeren naar de dikte van de ringetjes en de kwaliteit. Als je niet tevreden bent zou je ze ook terug moeten kunnen geven. Dat mag bij ons in ieder geval wel.
Ik werk zelf graag met ovalen ringetjes die draaien niet rond en dan blijft de opening van de ringetjes altijd aan de zijkant.
Ik zou bij een webwinkel ook altijd even informeren naar de dikte van de ringetjes en de kwaliteit. Als je niet tevreden bent zou je ze ook terug moeten kunnen geven. Dat mag bij ons in ieder geval wel.
Bij een goede webshop staat de dikte er gewoon standaard bij, en terug kunnen geven is wettelijk verplicht.Monique Westerlink schreef:...