S-lon of C-lon
Wat is het verschil tussen S-lon en C-lon garen?
Re: S-lon of C-lon
Helemaal niemand die dit weet?
Ik niet iig
.
Ik ken wel C-londraad. Dit is in verschillende diktes te koop, en daardoor ook voor verschillende technieken bruikbaar. Maar S-lon ken ik dus niet.

Ik ken wel C-londraad. Dit is in verschillende diktes te koop, en daardoor ook voor verschillende technieken bruikbaar. Maar S-lon ken ik dus niet.

Groetjes Ellen.
Weer wat geleerd... vind ik zo leuk, je blijft leren zoViola schreef:S-lon is een draad en C-lon is een koord

Groetjes Ellen.
Aha
C-lon wordt gebruikt voor de Beaded-treasure techniek maar waar wordt dat S-lon dan voor gebruikt?

C-lon wordt gebruikt voor de Beaded-treasure techniek maar waar wordt dat S-lon dan voor gebruikt?
Misschien heb je wat aan deze informatie:
http://www.hoemaaktuhet.com/?url=draadsoorten" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hoemaaktuhet.com/?url=draadsoorten" onclick="window.open(this.href);return false;
~Groetjes Margriet~
..het klopt alleen niet.Ellen schreef:Weer wat geleerd... vind ik zo leuk, je blijft leren zoViola schreef:S-lon is een draad en C-lon is een koord
.
C-lon heb je in verschillende diktes, van AA(superdun) naar D(iets dikker) , dit wordt gebruikt voor de seedbead creaties en dan is het er ook nog in de (koord)dikte om BT mee te maken.
Van S-lon had ik nog nooit gehoord totdat kralenonline ermee adverteerde, en als ik op de site kijk is het dezelfde dikte(koord) als c-lon voor BT en ook in D verkrijgbaar..ik dacht dus dat het misschien een typefout is, of namaak C-lon.
Groetjes Els,

Volgens mij is dus het uiteindelijk hetzelfde. Alleen omdat het van verschillende fabrieken komt, heeft het net een andere letter in de naam. Of er kwaliteitsverschil is, weet ik niet. Dat zou je bij Kralenzooi na kunnen vragen, omdat Sannie ze op haar Hoemaaktuhet pagina allebei vernoemd. Misschien weet zij dan of er verschil is.singasong schreef:dan weet ik dus nog niet echt meer. Geeft niet. Ga nog ff verder op zoek.

Maar ik zou me er niet te druk om maken. Het is maar net wat voor iets je ermee wilt maken, en daar moet je je dikte bij aanpassen (van de draad dan he

Groetjes Ellen.
Oke, bedankt. Ik ga het haar eens vragen.