Hallo allemaal,
ik zie verschillende tips/verhalen over het plakken van swarovski steentjes op metaal , nu heb ik zelf 4 verschillende soorten lijm geprobeerd en uiteraard ook pattex waar iedereen het veel over heeft. de stenen plakken is niet zo'n punt dat lukt aardig.. maar ik zit zo te prielen met die slotjes als je veter hebt gebruikt ( josh style armbanden). heeft iemand daar nog tips voor hoe je dat het beste kan doen? het eerste slotje is het probleem niet maar het laatste slotje..
alvast bedankt voor jullie reactie.
slotje en stenen plakken aan koord ( leer)
- Monique Westerlink
- Bead Interested
- Contacteer:
Re: slotje en stenen plakken aan koord ( leer)
Ik weet niet of je met de leersluitingen werkt die Josh en Jolie ook gebruiken. Als dit zo is lijm je de veters erin. Leerveters zijn stug genoeg zodat je voldoende lijm op de veters doet en die in de sluiting schuift. Katoen veters zijn wat zachter en soms een beetje rafelig. Je kan dan een beetje lijm op het uiteinde van de veters smeren en dit laten drogen. De veter wordt hierdoor wat stijver zodat je met wat meer lijm erop de veter in de sluiting schuift.
-
Carmen
- Bead Starter
- Contacteer:
Re: slotje en stenen plakken aan koord ( leer)
Aan het eind is het altijd veel lastiger omdat je het dan heel slecht vast kunt houden. Ik pak dan een tangetje om het leer of waxkoord in het slotje te doen. Ik gebruik zelf alleen maar Pattex en wil nooit meer iets anders. Ik vind het superspul en al helemaal voor mijn leerschuiven.
Blijf jezelf!
Er zijn al genoeg anderen!
Er zijn al genoeg anderen!