Hoi dames,
Ik heb een kleine vraag over wire.
Enkele weken geleden had ik een bead & button te leen en daarin had ik een stel mooie oorbellen gezien, gemaakt van wire met swarovski kraaltjes. Zie deze link http://www.beadandbutton.com/BNB/Object ... 080640.jpg
Nu leek het alsof de oorsteker (het gedeelte dat je dus door je oor heen haalt) ook van wire was, kan dit zomaar? Het lijkt mij namelijk niet heel gezond om dat zomaar als oorsteker te gebruiken?
Weet iemand hier meer van?
Alvast bedankt!
Wire
je kan evt kijken naar de benodigdhedenlijst, als daar alleen wire staat dan zal dat zeker zo zijn....kan ook zijn dat zij sterlingzilver wire gebruiken, dat bestaat ook.
of je gewone wire niet als oorbellen kan gebruiken weet ik niet....op zich, je kan voor heel weinig geld oorbellen kopen bij winkels, dat is ook niet altijd met sterling zilver, vroeger zelfs met nikkel, dus denk zelf dat je oren wel aardig wat kan hebben...
of je gewone wire niet als oorbellen kan gebruiken weet ik niet....op zich, je kan voor heel weinig geld oorbellen kopen bij winkels, dat is ook niet altijd met sterling zilver, vroeger zelfs met nikkel, dus denk zelf dat je oren wel aardig wat kan hebben...