tussenzetsels?

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Gesloten
Principessa
Bead Interested
tussenzetsels?

Bericht door Principessa » zo 04 mei 2008 18:36

Ik vind het behoorlijk moeilijk om tussenzetsels te vinden. Meeste shops hebben ze wel maar erg beperkt.

Hoe maken jullie de bedels aan kettingen vast?
Gewoon met een ringetje?

Principessa
Bead Interested

Bericht door Principessa » zo 04 mei 2008 19:57

Stel ik een vreemde vraag? 8)

nicky.v25
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door nicky.v25 » zo 04 mei 2008 20:03

Ik doe dit soms door de bedels gewoon aan een groot ringetje te hangen en dit dan aan de ketting.
Of met een kettelstiftje.

charmart
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door charmart » zo 04 mei 2008 21:30

Ik hang ze ook met een ringetje aan de ketting of met een kettel-/nietstift.

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » ma 05 mei 2008 07:23

Tussenzetsels zijn toch her een der wel aardig te vinden hoor, kijk eens bij Sayila.nl of Kralenboutique Monique bijvoorbeeld. Madeatnr26 en MDStyle kun je ook altijd even bezoeken ;)

Kijk anders bijvoorbeeld eens bij de www-knop van een aantal mensen hier, die hebben een webshopje en misschien wel net wat je zoekt :D
Het is toch echt een kwestie van rondzoeken en dat is nou vaak net het leuke, google bijvoorbeeld eens op tussenzetsel en ornament of zoiets ;)

Bedeltjes bevestig ik eigenlijk altijd met een ringetje aan de armband of soms met metalen kralen met een hangoogje er aan.....

Om te voorkomen dat dit verder een reclame topic gaat worden van de leden met een webshop ;) doe ik een slotje op dit topic. Je vraag over het bevestigen van de bedeltjes is volgens mij ook wel beantwoord ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gesloten