Ik vind het behoorlijk moeilijk om tussenzetsels te vinden. Meeste shops hebben ze wel maar erg beperkt.
Hoe maken jullie de bedels aan kettingen vast?
Gewoon met een ringetje?
tussenzetsels?
-
Principessa
- Bead Interested
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Tussenzetsels zijn toch her een der wel aardig te vinden hoor, kijk eens bij Sayila.nl of Kralenboutique Monique bijvoorbeeld. Madeatnr26 en MDStyle kun je ook altijd even bezoeken 
Kijk anders bijvoorbeeld eens bij de www-knop van een aantal mensen hier, die hebben een webshopje en misschien wel net wat je zoekt
Het is toch echt een kwestie van rondzoeken en dat is nou vaak net het leuke, google bijvoorbeeld eens op tussenzetsel en ornament of zoiets
Bedeltjes bevestig ik eigenlijk altijd met een ringetje aan de armband of soms met metalen kralen met een hangoogje er aan.....
Om te voorkomen dat dit verder een reclame topic gaat worden van de leden met een webshop
doe ik een slotje op dit topic. Je vraag over het bevestigen van de bedeltjes is volgens mij ook wel beantwoord 
Kijk anders bijvoorbeeld eens bij de www-knop van een aantal mensen hier, die hebben een webshopje en misschien wel net wat je zoekt
Het is toch echt een kwestie van rondzoeken en dat is nou vaak net het leuke, google bijvoorbeeld eens op tussenzetsel en ornament of zoiets
Bedeltjes bevestig ik eigenlijk altijd met een ringetje aan de armband of soms met metalen kralen met een hangoogje er aan.....
Om te voorkomen dat dit verder een reclame topic gaat worden van de leden met een webshop
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ