veterklemmen bedekken ?
- cleo3-3
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Zou er zoiets bestaan om veterklemmen te bedekken
Iets zoals crimps bij knijpparels
Soms vind ik het nogal slordig overkomen met veterklemmen, zeker bij parels van kwaliteit vind ik dat zo goedkoop uitzien
Kan iemand me helpen?
Iets zoals crimps bij knijpparels
Soms vind ik het nogal slordig overkomen met veterklemmen, zeker bij parels van kwaliteit vind ik dat zo goedkoop uitzien
Kan iemand me helpen?
groetjes hilde
- Monique Westerlink
- Bead Interested
- Contacteer:
-
- Bead Producer
- Contacteer:
- cleo3-3
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Ik bedoel bij het gebruik van veters, 1 of meerdereMonique Westerlink schreef:Hallo Cleo,
Misschien heb ik wat tips voor je maar dan wil ik eerst even iets meer weten om je goed te kunnenadviseren.
Met wat voor draad of veter werk je. Bedoel je dan voor een enkele snoer of meerdere snoeren samen.
Bij deze die ik nu maak hangt de draag halfvol, dus alleen vooraan
Een parel over de veterklem schuiven vind ik in sommige gevallen een goed idee,maar bij deze niet
groetjes hilde
- Monique Westerlink
- Bead Interested
- Contacteer:
Misschien is dit een oplossing.
Je rijgt een stukje kralen in het midden en bevestigd deze aan beide kanten aan een bolletjesring of andere sierring. Ik gebruik zelf meestal een ring van 10 mm. Door deze ringen haal je aan beide kanten een veter en vouw deze dubbel. Je krijgt dan aan beide kanten een dubbele veter. De uiteinden bevestig je toch met een leerklem maar deze zit nu pas in de nek en is dan minder storend als meteen naast de kralen. Je kan eventueel over de dubbele veter een kleine leerschuiver of sierkraal schuiven dat geeft een nog mooiere overgang.
Je rijgt een stukje kralen in het midden en bevestigd deze aan beide kanten aan een bolletjesring of andere sierring. Ik gebruik zelf meestal een ring van 10 mm. Door deze ringen haal je aan beide kanten een veter en vouw deze dubbel. Je krijgt dan aan beide kanten een dubbele veter. De uiteinden bevestig je toch met een leerklem maar deze zit nu pas in de nek en is dan minder storend als meteen naast de kralen. Je kan eventueel over de dubbele veter een kleine leerschuiver of sierkraal schuiven dat geeft een nog mooiere overgang.
-
- Bead Discoverer
- Contacteer:
afwerken met jasseron
Je kunt over de veterklemmen grotere jasseron schakels plaatsen.Dus de schakel openen en over de veterklem plaatsen (wel zo dat er nog ruimte is) en dan zo een aantal achter elkaar plaatsen. Is erg mooi en je ziet niets meer van het veterklemmetje.
Je kunt dit ook met meerdere veters doen.
Succes

Je kunt dit ook met meerdere veters doen.
Succes

Het leven is te mooi om je druk te maken!