Graag jullie ervaringen........ alvast bedankt!!!
Nymo B, wie heeft hier ervaring mee? Hier mag een slotje op
- Kralenannie
- Bead Designer
De titel zegt het al... wie werkt er met het Nymo-draad en bevalt jullie dit goed? Ik zag in eerdere artikelen via de zoekfunctie dat de B voor "break" staat maar is dit ook zo? (heb nl. net nymo b besteld
maar kan het nog wel ruilen)
Laatst gewijzigd door Kralenannie op za 16 feb 2008 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Anita
Ik persoonlijk heb al weleens nymo en c-lon gebruikt en merkte niet echt verschil. Ik had wel het idee dat c-lon iets stugger is maar kan ook zijn dat die gewoon iets dikker was. Wat altijd wel handig is bij dit soort garen, is thread heaven. Het zorgt dat de draad beter 1 geheel blijft, zodat je niet ineens met de naald door de draad kan gaan. Ook komen er dan minder snel knoopjes in.
- Kralenannie
- Bead Designer
Hey Sandra,
Ik kwam even aan het twijfelen. Had vanmorgen het draad bij jou besteld en toen ging ik nog even verder zoeken en toen zag ik inderdaad jouw berichtje daar over en dacht ik eventjes....
.
Voor welke rijgprojecten gebruik jij de nymo b? Zelf wou ik het voor netting en oglala gebruiken.
Ik kwam even aan het twijfelen. Had vanmorgen het draad bij jou besteld en toen ging ik nog even verder zoeken en toen zag ik inderdaad jouw berichtje daar over en dacht ik eventjes....
Voor welke rijgprojecten gebruik jij de nymo b? Zelf wou ik het voor netting en oglala gebruiken.
Groetjes, Anita
- Kralenannie
- Bead Designer
Verkoop jij dat ook?Sandra schreef:![]()
Ik persoonlijk heb al weleens nymo en c-lon gebruikt en merkte niet echt verschil. Ik had wel het idee dat c-lon iets stugger is maar kan ook zijn dat die gewoon iets dikker was. Wat altijd wel handig is bij dit soort garen, is thread heaven. Het zorgt dat de draad beter 1 geheel blijft, zodat je niet ineens met de naald door de draad kan gaan. Ook komen er dan minder snel knoopjes in.
Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))
Yep http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=1776" onclick="window.open(this.href);return false; . Je hebt aan 1tje voor jaren genoeg.
haaaaaaaaaaaaaaaaa ik moet toch nog bestellen dus....zal ik dat ook erbij bestellen dan. Misschien dat ik vandaag nog bestel, anders morgen)))))Sandra schreef:Yep http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=1776" onclick="window.open(this.href);return false; . Je hebt aan 1tje voor jaren genoeg.
Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))