Wie kan mij helpen aan een starterssetje (of 2)
Hoi hoi,
ben net hier lid geworden..
al een poosje wil ik beginnen met eigen sieraden maken
Wie kan mij helpen aan 1 of 2 starters setjes??
samen met m?n moeder die ernstig ziek is wil ik toch iets leuks doen waarvoor we niet te deur uit hoeven..
ze kan haar handen op haar goede dagen vrij goed gebruiken gelukkig, en dat priegelen vindt ze helemaal geweldig..
en ik wil haar graag helpen om haar handen een beetje in conditie te houden dmv sieraden maken-...
wie oh wie kan ons helpen?
ben net hier lid geworden..
al een poosje wil ik beginnen met eigen sieraden maken
Wie kan mij helpen aan 1 of 2 starters setjes??
samen met m?n moeder die ernstig ziek is wil ik toch iets leuks doen waarvoor we niet te deur uit hoeven..
ze kan haar handen op haar goede dagen vrij goed gebruiken gelukkig, en dat priegelen vindt ze helemaal geweldig..
en ik wil haar graag helpen om haar handen een beetje in conditie te houden dmv sieraden maken-...
wie oh wie kan ons helpen?
** a talented gift, is what you have, and never can learn**
-
- Bead Starter
- Contacteer:
IK denk dat je even aan moet geven wat voor soort sieraad je wilt maken. Wil je iets maken met alleen kralen of wil je swarovski gebruiken en dit plakken op metalen tussenstukken en hangers? Kijk anders even bij creaties voor de ideeen, zodat de mensen hier evt kunnen kijken wat ze voor je hebben.
Sterkte met je moeder!
Groetjes,
Mouse
Sterkte met je moeder!
Groetjes,
Mouse
op http://www.kralenwebwinkel.nl/index.html" onclick="window.open(this.href);return false; kun je een starterspakket kopen...http://home.planet.nl/~andri399/img43.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Bestaat uit: 3 tangen(knip, rondbek, platbek), rijgbord, 3 m metaaldraad zilver, 3 m metaaldraad goud, 2 karabijn zilver, 1 karabijn goud, 2 veters, 4 veterklemmen, 1 kapittelsluiting, 40 knijpkralen, 20 ringetjes 7 mm zilver, 5 x spiraaldraad armband, kortingsbon twv euro 2,50
Bestaat uit: 3 tangen(knip, rondbek, platbek), rijgbord, 3 m metaaldraad zilver, 3 m metaaldraad goud, 2 karabijn zilver, 1 karabijn goud, 2 veters, 4 veterklemmen, 1 kapittelsluiting, 40 knijpkralen, 20 ringetjes 7 mm zilver, 5 x spiraaldraad armband, kortingsbon twv euro 2,50
poe he!! hihi
oke, en hoeveel mm dikte moet het draad zijn??
ik heb net op marktplaats al wat boekjes en kralen gekocht en in de gereedschapskist zal vast wel iets aan knip, platbek / rond tangen liggen..
rijbord heb ik nog niet, maar een boterhambordje voldoet tch ook wel tijdelijk? of ik heb ook van die 3 of 5 vaks bbq borden, die kunnen toch ook wel even tijdelijk tot ik zo?n bordje heb??
en wat het maken van de sieraden betreft, omdat ik en m?n ma helemaal nieuw zijn hierin denk ik dat we erg simpel moeten beginnen toch??
ik heb ideeen zat, en heb net heerlijk zitten kwijlen bij jullie creaties, die zijn echt schitterend!!
tot zover al super bedankt!!
ik heb net op marktplaats al wat boekjes en kralen gekocht en in de gereedschapskist zal vast wel iets aan knip, platbek / rond tangen liggen..
rijbord heb ik nog niet, maar een boterhambordje voldoet tch ook wel tijdelijk? of ik heb ook van die 3 of 5 vaks bbq borden, die kunnen toch ook wel even tijdelijk tot ik zo?n bordje heb??
en wat het maken van de sieraden betreft, omdat ik en m?n ma helemaal nieuw zijn hierin denk ik dat we erg simpel moeten beginnen toch??
ik heb ideeen zat, en heb net heerlijk zitten kwijlen bij jullie creaties, die zijn echt schitterend!!
Re: poe he!! hihi
Tries schreef:oke, en hoeveel mm dikte moet het draad zijn??
Wil je draad om te rijgen of om te kettelen?? Draad om te kettelen raad ik je 0.8 aan. Om te rijgen 0.35....
oke Thanks!!
ik zal eens even rond kijken maandag of dinsdag bij de Gamma, die zit hier toch aan de overkant, dus das een eitje, hihi
Thanks allemaal!!
Thanks allemaal!!
[quote="Pienjo"]op http://www.kralenwebwinkel.nl/index.html" onclick="window.open(this.href);return false; kun je een starterspakket kopen...http://home.planet.nl/~andri399/img43.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Bestaat uit: 3 tangen(knip, rondbek, platbek), rijgbord, 3 m metaaldraad zilver, 3 m metaaldraad goud, 2 karabijn zilver, 1 karabijn goud, 2 veters, 4 veterklemmen, 1 kapittelsluiting, 40 knijpkralen, 20 ringetjes 7 mm zilver, 5 x spiraaldraad armband, kortingsbon twv euro 2,50[/quote]
die kost maar 24,95 .. dat is niet zo veel ofwel??
xxx beginner
Bestaat uit: 3 tangen(knip, rondbek, platbek), rijgbord, 3 m metaaldraad zilver, 3 m metaaldraad goud, 2 karabijn zilver, 1 karabijn goud, 2 veters, 4 veterklemmen, 1 kapittelsluiting, 40 knijpkralen, 20 ringetjes 7 mm zilver, 5 x spiraaldraad armband, kortingsbon twv euro 2,50[/quote]
die kost maar 24,95 .. dat is niet zo veel ofwel??
xxx beginner
nou dit is wel goedkoop hoor, want ik heb een setje gekocht ergens anders en daar had ik 3 tangen en een kralenbord voor 22,50
Toen had ik dus die link nog niet maar ik koop ze voortaan hier..
dus niet meer waar ik de rest had gehaald..
groetjes Tries
Toen had ik dus die link nog niet maar ik koop ze voortaan hier..
dus niet meer waar ik de rest had gehaald..
groetjes Tries
-
- Bead Addict
- Contacteer:
op deze site staat ook een starters pakket:
http://www.creatiefstudio.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
kost 65 euro maar dan heb je ook wat moet je zien:
De inhoud van dit ongeveer 600 delige pakket bestaat uit:
1 Rondbektang, 1 Platbektang, 1 Kniptang
1 Kralenrijgbord
1 Rolletje metaaldraad
1 Rolletje elastiek draad
30 Kettelstiften
30 Nietstiften
30 Ronde ringetjes 6 mm
30 Knijpkralen
10 Ronde slotjes
50 Gram Glaskralen mix blauw ( ca. 40 stuks)
50 Gram Glaskralen mix rood ( ca. 40 stuks)
50 Gram Glaskralen mix geel ( ca. 35 stuks)
5 Flesjes met Strasstenen crystal, rood, oranje, fuchsia en blauw
(deze kunnen worden uitgezocht bij de categorie plakstenen)
10 Zakjes metalen kralen (uit te zoeken bij de categorie metalen kralen
pagina 1 tot en met 8 van 1,75 ? per zakje)
2 Stuks grote metalen ornamenten (uit te zoeken bij de categorie metalen
kralen pagina 8 en 9 van 2,50 ?)
De prijs van dit uitgebreide pakket is 65 ?
Volgens mij ook niet echt duur.. wel veel geld dat dan weer wel
maar niet duur..
Misschien ook iets voor beginners?
Groetjes Eelke
http://www.creatiefstudio.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
kost 65 euro maar dan heb je ook wat moet je zien:
De inhoud van dit ongeveer 600 delige pakket bestaat uit:
1 Rondbektang, 1 Platbektang, 1 Kniptang
1 Kralenrijgbord
1 Rolletje metaaldraad
1 Rolletje elastiek draad
30 Kettelstiften
30 Nietstiften
30 Ronde ringetjes 6 mm
30 Knijpkralen
10 Ronde slotjes
50 Gram Glaskralen mix blauw ( ca. 40 stuks)
50 Gram Glaskralen mix rood ( ca. 40 stuks)
50 Gram Glaskralen mix geel ( ca. 35 stuks)
5 Flesjes met Strasstenen crystal, rood, oranje, fuchsia en blauw
(deze kunnen worden uitgezocht bij de categorie plakstenen)
10 Zakjes metalen kralen (uit te zoeken bij de categorie metalen kralen
pagina 1 tot en met 8 van 1,75 ? per zakje)
2 Stuks grote metalen ornamenten (uit te zoeken bij de categorie metalen
kralen pagina 8 en 9 van 2,50 ?)
De prijs van dit uitgebreide pakket is 65 ?
Volgens mij ook niet echt duur.. wel veel geld dat dan weer wel

Misschien ook iets voor beginners?
Groetjes Eelke
ja idd, kijk zo helpen we elkaar, hihihi
ben zo blij met jullie allemaal he!! anders had ik nu nog zitten piekeren hoe ik aan de slag kon gaan..
maar wel 1 nadeel, het is zoooooooooooo verslavend dat het toch wel eerrrrruuuuuuug prijzig wordt.
m?n moeder en ik hebben vorige week ruim 600 euro aan kralen en toebehoren uitgegeven, we moeten nu toch echt eerst wat gemaakte sieraden gaan verkopen anders wordt het helemaal zo?n dure business, hihihi en tevens is het ook meteen een klein voorraadje voor de workshops die ik ook wil gaan geven straks als ik wat beter ben in het maken van sieraden. binnenkort nog maar een keertje een workshop gaan volgen
misschien gaan er van de week nog wel een paar uitelkaar om ze opnieuw te maken, beter en mooier, hihi
doen jullie dat ook? als je een crea hebt gemaakt en dan later uitelkaar halen en het nog mooier of beter maken??
groetjes Tries
ben zo blij met jullie allemaal he!! anders had ik nu nog zitten piekeren hoe ik aan de slag kon gaan..
maar wel 1 nadeel, het is zoooooooooooo verslavend dat het toch wel eerrrrruuuuuuug prijzig wordt.
m?n moeder en ik hebben vorige week ruim 600 euro aan kralen en toebehoren uitgegeven, we moeten nu toch echt eerst wat gemaakte sieraden gaan verkopen anders wordt het helemaal zo?n dure business, hihihi en tevens is het ook meteen een klein voorraadje voor de workshops die ik ook wil gaan geven straks als ik wat beter ben in het maken van sieraden. binnenkort nog maar een keertje een workshop gaan volgen

doen jullie dat ook? als je een crea hebt gemaakt en dan later uitelkaar halen en het nog mooier of beter maken??
groetjes Tries