voorraad
-
Ann
- Bead Interested
Basismateriaal? Daarmee ben ik ook begonnen!
Zonneke, zulke webwinkels... da's een verderf! Ik zit momenteel op een Amerikaanse site... pfff... en da's een verslaving, hoor!
Daar kan je ook echte zilveren slotjes en 14-karaat goud bestellen. Zilver is handig omdat ik ook met zilverklei bezig ben! Je zou naar mijn "basismateriaal" eens moeten komen kijken! Mijn man gooit mij nog net niet het huis uit met mijn "parelkes"...
Telkens denk je: dat kan ik ook gebruiken, en dat is ook mooi om..., en als ik dit met dat combineer... en zo gaat de wagen aan 't rollen! Trouwens, wat is basismateriaal? Ik vind dat alles wat ik heb (en 't is echt heel veel!) als basis kan dienen!
Maar ja, een andere hobby kost ook geld, nietwaar?
Zonneke, zulke webwinkels... da's een verderf! Ik zit momenteel op een Amerikaanse site... pfff... en da's een verslaving, hoor!
Telkens denk je: dat kan ik ook gebruiken, en dat is ook mooi om..., en als ik dit met dat combineer... en zo gaat de wagen aan 't rollen! Trouwens, wat is basismateriaal? Ik vind dat alles wat ik heb (en 't is echt heel veel!) als basis kan dienen!
Maar ja, een andere hobby kost ook geld, nietwaar?
idd, ik ging vorig jaar naar de teken academi, moest ik ook nog voor 150 euro voor basis materiaal kopen ( en ik had dan niet de duurdere spullen genomen)Ann schreef: Maar ja, een andere hobby kost ook geld, nietwaar?
dus ja, alles kost geld... maar de pareltjes zijn zo leuk =D
* You can make me weak when you smile, and tonight the devil wins my soul *