voorraad

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Zonneke
Bead Believer

Bericht door Zonneke » vr 03 aug 2007 09:08

daarom is het zo leuk om de webshops af te snuffelen...
Het is goed een uiteindelijk doel te hebben om naar toe te reizen, maar het is de reis zelf die er uiteindelijk toe doet.

TineB
Bead Discoverer

Bericht door TineB » vr 03 aug 2007 12:50

Ik heb ondertussen al wat 'gesnuffeld' in de webwinkels en ik heb al enkele spulletjes aangeschaft. Straks ga ik ook eens naar een winkeltje hier in de buurt kijken. Kan ik nog slotjes kopen, heb momenteel 4 kettingen liggen waar nog een slotje op moet.

kis855
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kis855 » vr 03 aug 2007 13:20

ik ben het met mij voorgangers eens, het is handig om altijd genoeg basismateriaal in huis te hebben, samen met wat basiskralen.

Ann
Bead Interested

Bericht door Ann » za 04 aug 2007 19:50

Basismateriaal? Daarmee ben ik ook begonnen!
Zonneke, zulke webwinkels... da's een verderf! Ik zit momenteel op een Amerikaanse site... pfff... en da's een verslaving, hoor! :oops: :oops: Daar kan je ook echte zilveren slotjes en 14-karaat goud bestellen. Zilver is handig omdat ik ook met zilverklei bezig ben! Je zou naar mijn "basismateriaal" eens moeten komen kijken! Mijn man gooit mij nog net niet het huis uit met mijn "parelkes"... :lol: :lol: :lol: :lol:
Telkens denk je: dat kan ik ook gebruiken, en dat is ook mooi om..., en als ik dit met dat combineer... en zo gaat de wagen aan 't rollen! Trouwens, wat is basismateriaal? Ik vind dat alles wat ik heb (en 't is echt heel veel!) als basis kan dienen! :? :? :? :?
Maar ja, een andere hobby kost ook geld, nietwaar?

Jezziej
Bead Starter

Bericht door Jezziej » za 04 aug 2007 21:52

Ann schreef: Maar ja, een andere hobby kost ook geld, nietwaar?
idd, ik ging vorig jaar naar de teken academi, moest ik ook nog voor 150 euro voor basis materiaal kopen ( en ik had dan niet de duurdere spullen genomen)

dus ja, alles kost geld... maar de pareltjes zijn zo leuk =D
* You can make me weak when you smile, and tonight the devil wins my soul *

MiekeN
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door MiekeN » ma 06 aug 2007 10:04

Ik heb, begin dit jaar, de inventaris van een kralenwinkel kunnen overnemen... ben er nog steeds dagelijks blij mee! Bakken vol met kralen! Heerlijk! :-)

:-)
MiekeN

Gesloten