Pearl-ex mengen

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Gesloten
Jacqui
Bead Reader
Contacteer:
Pearl-ex mengen

Bericht door Jacqui » wo 14 apr 2004 18:07

Hallo,

ik heb pear-ex gemend met twee-componentenlijm om een emaille effect te krijgen en het is prachtig geworden alleen blijft het plakkerig, de lijm droogt gewoon niet helemaal op. Heeft iemand hier ervaring mee en weet hoe ik dit oplos?

Groetjes Jacqueline

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 14 apr 2004 18:17

hm, ik denk dat dit beter bij benodigdheden past dus verplaats ik het daarheen. ;)

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Re: Pearl-ex mengen

Bericht door Christina » wo 14 apr 2004 21:01

Jacqui schreef:Hallo,

ik heb pear-ex gemend met twee-componentenlijm om een emaille effect te krijgen en het is prachtig geworden alleen blijft het plakkerig, de lijm droogt gewoon niet helemaal op. Heeft iemand hier ervaring mee en weet hoe ik dit oplos?

Groetjes Jacqueline
Wat gaaf..hoe ziet het er uit ? moet ik me iets voorstellen als zeg maar die gekleurde tussensetsels??..raar dat het niet droogt ..heb je de 2 CL goed gemengd ? ik had ook wel 's een keer niet goed gemengd of had van de een te weinig waardoor het niet droogte..of misschien duurt het een tijdje ? als je een fototje ervan hebt Jacqui :wink: :wink: ben benieuwd..................... :P
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Jacqui
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Jacqui » wo 14 apr 2004 21:08

Ik heb er nog geen foto van omdat het nog niet helemaal lukt maar zo als ik het eindelijk voor elkaar heb zal ik een foto plaatsen.
Gr. Jacqueline

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » wo 14 apr 2004 22:20

:D ik herinner mij een tijdje geleden dat Miekel dat had uitgevonden en er alles van weet.. misschien in een ouder topic??
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Gesloten