HEEJ
Misschien weten jullie dit al maar op de site tnt kan je allemaal gratis hulpmiddelen bestellen.
Ik kwam erachter doordat ik stickers wilde met daarop: breekbaar. Via google kwam ik toen op de site van tnt en ze hebben allemaal andere handige dingen, en allemaal gratis:
Dit is de link->
http://www.tntpost.nl/zakelijk/diensten ... index.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
TIP TIP GRATIS VAN TNT
X Sanne

- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Moest ook meteen weer aan mijn weegding denken, kan wel komen omdat van de oude waren en dat deze misschien wel nieuwe zijn trouwens
(heb nog niet op de site gekeken)
Is wel voor op het werk hè, dus die aangetekende dingen heb je niet zo veel aan, moet nog bijgefrankeerd worden met de frankeermachine
en dat weegding staat er niet meer op 
Is wel voor op het werk hè, dus die aangetekende dingen heb je niet zo veel aan, moet nog bijgefrankeerd worden met de frankeermachine
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
Re: TIP TIP GRATIS VAN TNT
Leuke tip zeg! Zeker die breekbaar stickers zijn handig! BEdankt! Martine
Sanne schreef:HEEJ
Misschien weten jullie dit al maar op de site tnt kan je allemaal gratis hulpmiddelen bestellen.
Ik kwam erachter doordat ik stickers wilde met daarop: breekbaar. Via google kwam ik toen op de site van tnt en ze hebben allemaal andere handige dingen, en allemaal gratis:
Dit is de link->
http://www.tntpost.nl/zakelijk/diensten ... index.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik vraag (en krijg) altijd alles op het postkantoor. Douane formulieren en groene bonnetjes, priority stickers, breekbaar stickers.
Het meeste doe ik dus gewoon thuis, en als ik pakjes wegbreng vraag ik meteen nieuwe dingetjes als ik die nodig heb.
Het meeste doe ik dus gewoon thuis, en als ik pakjes wegbreng vraag ik meteen nieuwe dingetjes als ik die nodig heb.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.