TIP TIP GRATIS VAN TNT

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Gesloten
Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:
TIP TIP GRATIS VAN TNT

Bericht door Sanne » do 28 jun 2007 22:55

HEEJ

Misschien weten jullie dit al maar op de site tnt kan je allemaal gratis hulpmiddelen bestellen.
Ik kwam erachter doordat ik stickers wilde met daarop: breekbaar. Via google kwam ik toen op de site van tnt en ze hebben allemaal andere handige dingen, en allemaal gratis:

Dit is de link->
http://www.tntpost.nl/zakelijk/diensten ... index.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
X Sanne
:flirt:

sam
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door sam » vr 29 jun 2007 09:28

Ik heb daar toen dat weegding besteld.

Alleen heeft de TNT daarmee hetzelfde gedaan als met sommige van de pakjes, hihi, vergeten te verzenden :wink:

Hopen dat het met de rest beter gaat!

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » vr 29 jun 2007 09:37

Moest ook meteen weer aan mijn weegding denken, kan wel komen omdat van de oude waren en dat deze misschien wel nieuwe zijn trouwens :D (heb nog niet op de site gekeken)

Is wel voor op het werk hè, dus die aangetekende dingen heb je niet zo veel aan, moet nog bijgefrankeerd worden met de frankeermachine :wink: en dat weegding staat er niet meer op :?
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

charmart
Bead Dreamer
Contacteer:

Re: TIP TIP GRATIS VAN TNT

Bericht door charmart » vr 29 jun 2007 22:03

Leuke tip zeg! Zeker die breekbaar stickers zijn handig! BEdankt! Martine
Sanne schreef:HEEJ

Misschien weten jullie dit al maar op de site tnt kan je allemaal gratis hulpmiddelen bestellen.
Ik kwam erachter doordat ik stickers wilde met daarop: breekbaar. Via google kwam ik toen op de site van tnt en ze hebben allemaal andere handige dingen, en allemaal gratis:

Dit is de link->
http://www.tntpost.nl/zakelijk/diensten ... index.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Frutsel
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Frutsel » do 05 jul 2007 12:22

Ik vraag (en krijg) altijd alles op het postkantoor. Douane formulieren en groene bonnetjes, priority stickers, breekbaar stickers.
Het meeste doe ik dus gewoon thuis, en als ik pakjes wegbreng vraag ik meteen nieuwe dingetjes als ik die nodig heb.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Gesloten