hoe een halsje maken van rubberfoam?

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Gesloten
dolfijn
Bead Lover
Contacteer:
hoe een halsje maken van rubberfoam?

Bericht door dolfijn » di 27 mar 2007 15:26

Telkens ik een zoekopdracht doe krijg ik geen resultaten ....is dat bij jullie ook zo ??

dan stel ik mijn vraag hier maar .

De dame die mijn sieraden verkoopt gooit ze tegenwoordig in haar uitstalkast , zonder er veel zorg voor te dragen.

Nu dacht ik , dan zal het wel aan mij zijn om er voor te zorgen dat ze er wat beter mee omgaat .
Ze heeft een toonbank in hout met een glasplaat bovenop , tussen het hout en de glasplaat is er ongeveer 15 cm plaats vrij . Daar legt ze mijn juwelen . Alle klanten die iets kopen zien ze dus heel goed liggen .....maar ze gooit ze er nogal slordig in :cry: tegenwoordig.

nu dacht ik van zo van die platte "cone" displays halsjes te maken in rubberfoam . Weet je wat ik bedoel ?

ik heb geprobeerd in papier maar ze staan niet mooi ...is het een cirkel ?? of moet er ergens een deel afgeplat worden ???
ik wil al mijn rubberfoam nu niet gaan stukknippen ...

wie kan even helpen aub ?
Groetjes,
Linda

red lady
Bead Dreamer

Bericht door red lady » di 27 mar 2007 16:10

ik dacht een cirkel knippen en dan op de helft inknippen zodat je die overelkaar heen kunt schuiven . een kleine pyramide :lol: en dan misschien vastnieten ? je zou het eerst met karton kunnen proberen voor de maat . of zit ik helemaal verkeerd :oops:
groetjes @uror@
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » di 27 mar 2007 19:03

ik zou het inderdaad ook zo doen...1 knip in een cirkel van foam tot aan het midden van de cirkel..en dan rond vouwen tot de juiste hoogte..en dan aan de achterzijde wellicht vastplakken.
What's life whithout beads

Gesloten