Ik heb een vraagje over knijpkralen. Ik ben een halsketting aan het maken enkel met rocailles, maar met verschillende draden, nu het probleem stelt zich dat niet alle draden door de knijpkraal gaan, kan er iemand mij vertellen hoe ik zoiets het beste oplos? Bestaan er misschien verschillende formaten knijpkralen,
Lin
knijpkralen
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Als het om het afwerken aan de uiteinden gaat, gebruik ik altijd eindkapjes.(ook op mijn site te koop) Je neemt een kettelstift (of maakt er zelf 1) aan het oogje maak je draad voor draad met een knijpkraaltje vast( gewoon knijpkraal rijgen en dan door het oog van de kettelstift en dan terug door knijpkraaltje en vastknijpen). Als je dat gedaan hebt doe je de kettelstift door het eindkapje, en maakt aan de andere kant een oogje aan de kettelstift waaraan je het slotje vast kunt maken.
Netjes en mooi afgewerkt...
Groetjes Eelke
Netjes en mooi afgewerkt...
Groetjes Eelke
Bij gewone kralenwinkels heb je ook hele grote knijpkralen, als ik een ketting met bijvoorbeeld 8 draden moet afhechten ga ik altijd toch maar even bij de Beadazzled langs voor wat extra extra extra grote knijpkralen, waar alle draden minstens twee keer doorheen kunnen
.

Pas 16 jaar en nu al verslaafd...