Had je al gekeken bij die link die ik hierboven al geplaatst had?
Daar staan weer allemaal links naar verschillende doosjes die je gewoon kan printen en dan kan vouwen en plakken.
Of zit daar niet tussen wat je zoekt?
ik zou graag doosjes maken , als verpakking
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
- dolfijn
- Bead Lover
- Contacteer:
ik ben vandaag naar roosendaal geweest en toen stond ik zonder et te weten bij claire's binnen ...na een tiental minuten realiseerde ik het pas ...ze hadden inderdaad doosjes , wel heel mooi maar toch best duur ..want die prijs moet je toch ook verrekenen in je sieraad. Ze hadden alleen nog rode en groene in de kleine ....maar alle doosjes waren wel 2 kopen en één gratis .Nessae schreef:ik heb tasjes van de Xenos 0,25 tot 0,29 cent
En bij de claire's een doosje met gevoerde binnenkant. 1,50 euro
-
vicky stellwag
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Ik lees net over een berichtje van het kopen van spullen bij Paardekooper.
Paardekooper is officieel een groothandel in verpakkingen.
Ik ken het bedrijf erg goed daar het een collega was van het bedrijf waar ik zelf bij werk; een zeer grote verpakkingsgroothandel in Arnhem'.
Het is geen gewoonte om aan particulieren van Paardekooper te verkopen maar ik weet dat het vanuit de zg showrooms wel hier en daar getolereert wordt.
Je bent dan inderdaad voordelig uit.
Ik heb zelf het voordeel dat ik gondeldoosje kan kopen waar ik werk.
Ik weet dat ik er geen handel van mag maken voor hier op het forum, maar als ik eens zelf wat koop en het is me te veel wil ik wel restanten ier posten ter overname, geen grote aantallen uiteraard, dat is op dit forum gewoonweg niet toegestaan.
Paardekooper is officieel een groothandel in verpakkingen.
Ik ken het bedrijf erg goed daar het een collega was van het bedrijf waar ik zelf bij werk; een zeer grote verpakkingsgroothandel in Arnhem'.
Het is geen gewoonte om aan particulieren van Paardekooper te verkopen maar ik weet dat het vanuit de zg showrooms wel hier en daar getolereert wordt.
Je bent dan inderdaad voordelig uit.
Ik heb zelf het voordeel dat ik gondeldoosje kan kopen waar ik werk.
Ik weet dat ik er geen handel van mag maken voor hier op het forum, maar als ik eens zelf wat koop en het is me te veel wil ik wel restanten ier posten ter overname, geen grote aantallen uiteraard, dat is op dit forum gewoonweg niet toegestaan.
What's life whithout beads
hihi ja ik heb die doosjes ook gekocht 2 halen 1 betalen! En soms was er een lintje af en dan zette ik dat er zelf weer aan!dolfijn schreef:ik ben vandaag naar roosendaal geweest en toen stond ik zonder et te weten bij claire's binnen ...na een tiental minuten realiseerde ik het pas ...ze hadden inderdaad doosjes , wel heel mooi maar toch best duur ..want die prijs moet je toch ook verrekenen in je sieraad. Ze hadden alleen nog rode en groene in de kleine ....maar alle doosjes waren wel 2 kopen en één gratis .Nessae schreef:ik heb tasjes van de Xenos 0,25 tot 0,29 cent
En bij de claire's een doosje met gevoerde binnenkant. 1,50 euro
Carina