Hoeveel kralen moet ik kopen voor 80 armbandjes?
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
Hallo,
ik heb een vraag en ik geloof dat ik um hier het beste kan plaatsen:
Voor m'n stage moet ik samen met een ander meisje een nieuwjaarsborrel organiseren. Het leek ons leuk om wanneer de mensen weg gaan een armbandje mee te geven. Nu vind ik het heel lastig hoeveel kralen ik hiervoor moet kopen. We moeten zo ongeveer 80 armbandjes maken. We maken ze op elastiek en willen de kralenmixen van creadream gaan gebruiken hiervoor. Ik dacht zelf aan 1000 gram. In 100 gram zitten ongeveer 85 kralen. Denken jullie dat dit genoeg is?
Alvast bedankt, groetjes Mirjam
ik heb een vraag en ik geloof dat ik um hier het beste kan plaatsen:
Voor m'n stage moet ik samen met een ander meisje een nieuwjaarsborrel organiseren. Het leek ons leuk om wanneer de mensen weg gaan een armbandje mee te geven. Nu vind ik het heel lastig hoeveel kralen ik hiervoor moet kopen. We moeten zo ongeveer 80 armbandjes maken. We maken ze op elastiek en willen de kralenmixen van creadream gaan gebruiken hiervoor. Ik dacht zelf aan 1000 gram. In 100 gram zitten ongeveer 85 kralen. Denken jullie dat dit genoeg is?
Alvast bedankt, groetjes Mirjam
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
ze zijn verschillend, zijn deze kralen
http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=841" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=841" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
haha ja maar ik heb een redelijk dunne pols, dus als ik die maat aanhoud zal bij heel veel vrouwen de armband te strak komen te zittenKraaltjes schreef:Ik zelf heb een smal polsje van 15 cm ongeveer dus denk dat een gemiddelde volwassende wel een paar cm erbij moet hebben.En daarbij je hebt zelf ook een pols meet die eens op
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
Wanneer je 1440 kralen nodig hebt van die mix, dan zou je 1694 gram moeten hebben. Dit is echter wel zo als je ervan uitgaat dat de kralen gemiddeld 1 cm zijn. Maar dat is natuurlijk wél gemiddeld!
In principe zou je dus aan 1700 gram genoeg moeten hebben, maar ik denk zelf dat je toch meer nodig zult hebben. Maar wat Frieda ook al zei: je kunt het beste Sandra gewoon ff vragen!
Leuk idee trouwens, om iedereen een herinnering mee te geven...
Veel succes ermee!
In principe zou je dus aan 1700 gram genoeg moeten hebben, maar ik denk zelf dat je toch meer nodig zult hebben. Maar wat Frieda ook al zei: je kunt het beste Sandra gewoon ff vragen!
Leuk idee trouwens, om iedereen een herinnering mee te geven...
Veel succes ermee!
Can you feel the bead...!?
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
Had deze topic nog niet gelezen, nu zie ik het. Curieux je hebt het best goed uitgerekend! Ikzelf heb 2 armbanden die met dat soort kralen zijn geregen gewogen, ene weegt 18 gram, andere 19. Laten we zeggen 20 gram per armband, dat maal 80 = 1600 gram.
Ik dacht ik post het hier ook, mocht iemand ooit dezelfde vraag hebben....
Ik dacht ik post het hier ook, mocht iemand ooit dezelfde vraag hebben....