Organza gevonden !!!

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Gesloten
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:
Organza gevonden !!!

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 28 mar 2003 20:41

Op de kralenmeeting van 8 maart vroeg er iemand om organzaband met een randje er aan. Dat heb ik gevonden maar ik weet niet meer wie er naar vroeg, daarom dit berichtje op het forum. Ik hoop dat degene die het zocht dit berichtje leest.

http://www.beadshop.com/the-beadshop/organzaribbon.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes,

Esther

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 28 mar 2003 21:18

mooi....in een hobbywinkel in heemskerk hadden ze zo pas ook zoiets. wat zij daar deden is ook kralen IN het 'koordje' doen. dat leek ook wel grappig...vooral handig als je oude kralen heb die je niet zo mooi vindt.

Elfride
Bead Reader

Bericht door Elfride » zo 30 mar 2003 21:33

Ja, dat was ik!!!

Maarre, ik was specifiek op zoek naar Nederlandse winkels. The Bead Shop ken ik, daar ging ik altijd heen toen ik nog in Amerika woonde en daar heb ik ook geleerd hoe ik die kettingen moet maken... Ik ben nu ook weer net terug uit Amerika en ik heb nu zoveel organza ingeslagen dat ik wel weer even vooruit kan :D

Toch bedankt voor de tip!

Elfride

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » ma 28 apr 2003 15:26

Ik weet dat in de tijd van kerst Kruidvat (drogist) ook organza verkocht. Of in ieder geval iets wat leek op de voorbeelden op die internetsite beadshop stond. Ze hadden toen best wel grote rollen, ik heb toen een goudkleurige rol gekocht. Het was vrij goedkoop rond de 3 euro en het was ongeveer 5 cm breed. Wie weet hebben ze het nog? Je kunt altijd kijken, mocht je weer nodig hebben. Succes.

Gesloten