Op de kralenmeeting van 8 maart vroeg er iemand om organzaband met een randje er aan. Dat heb ik gevonden maar ik weet niet meer wie er naar vroeg, daarom dit berichtje op het forum. Ik hoop dat degene die het zocht dit berichtje leest.
http://www.beadshop.com/the-beadshop/organzaribbon.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Esther
Organza gevonden !!!
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Ja, dat was ik!!!
Maarre, ik was specifiek op zoek naar Nederlandse winkels. The Bead Shop ken ik, daar ging ik altijd heen toen ik nog in Amerika woonde en daar heb ik ook geleerd hoe ik die kettingen moet maken... Ik ben nu ook weer net terug uit Amerika en ik heb nu zoveel organza ingeslagen dat ik wel weer even vooruit kan
Toch bedankt voor de tip!
Elfride
Maarre, ik was specifiek op zoek naar Nederlandse winkels. The Bead Shop ken ik, daar ging ik altijd heen toen ik nog in Amerika woonde en daar heb ik ook geleerd hoe ik die kettingen moet maken... Ik ben nu ook weer net terug uit Amerika en ik heb nu zoveel organza ingeslagen dat ik wel weer even vooruit kan

Toch bedankt voor de tip!
Elfride
-
- Bead Believer
Ik weet dat in de tijd van kerst Kruidvat (drogist) ook organza verkocht. Of in ieder geval iets wat leek op de voorbeelden op die internetsite beadshop stond. Ze hadden toen best wel grote rollen, ik heb toen een goudkleurige rol gekocht. Het was vrij goedkoop rond de 3 euro en het was ongeveer 5 cm breed. Wie weet hebben ze het nog? Je kunt altijd kijken, mocht je weer nodig hebben. Succes.