Mini bankschroef (je)
Gebruiken jullie wel eens een mini-bankschroefje? Ik heb er nu 1 van ongeveer 8cm. Echt ik vind het zo ontzettend handig, blijft alles goed vast zitten!! Hij staat trouwens gewoon los hoor.
Maar als er nou meerdere vriendinnen komen knutselen, heb ik er niet meer. Iemand een oplossing? Bij het maken van een zwevende ketting met meerdere draden, vind ik het nl. wel handig als ie 'vastzit'..
Of misschien toch maar nog een paar mini-bankschroefjes kopen.. (zo duur zijn ze nou ook weer niet en ze zijn heeel schattig!!)
Maar als er nou meerdere vriendinnen komen knutselen, heb ik er niet meer. Iemand een oplossing? Bij het maken van een zwevende ketting met meerdere draden, vind ik het nl. wel handig als ie 'vastzit'..
Of misschien toch maar nog een paar mini-bankschroefjes kopen.. (zo duur zijn ze nou ook weer niet en ze zijn heeel schattig!!)
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
...
OOh, de euro bak, had ik nog niet eens aan gedacht!! Das idd heel goedkoop.
Laatst maakte ik een gevlochten ketting met staaldraad, was handig om het beginnetje tussen de schroef te klemmen en sindsdien doe ik het eigenlijk met alle kettingen die ik maak. Dus over het staaldraad een knijpkraaltje en dan tussen het mini-bankschroefje..
Ik zal morgenmiddag ff een foto plaatsen!!
Laatst maakte ik een gevlochten ketting met staaldraad, was handig om het beginnetje tussen de schroef te klemmen en sindsdien doe ik het eigenlijk met alle kettingen die ik maak. Dus over het staaldraad een knijpkraaltje en dan tussen het mini-bankschroefje..
Ik zal morgenmiddag ff een foto plaatsen!!
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik gebruik hem om mijn mandrel vast te houden, als mijn zelfgemaakte kralen niet makkelijk van de mandrel af willen. Op die manier heb ik 2 handen beschikbaar om aan de kraal te wrikken.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.