Zoiets in NL te koop??
- Marcellalouise
- Bead Starter
- Contacteer:
Hi dames,
ik zag dit deze tas staan op het internet.
http://www.firemountaingems.com/details ... OR&CatPg=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet iemand of deze ook in NL te koop is? Of iets wat er op lijkt ofzo? Ik had al gekeken via Ebay.com, maar kon het niet echt vinden...
Marcella
ik zag dit deze tas staan op het internet.
http://www.firemountaingems.com/details ... OR&CatPg=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet iemand of deze ook in NL te koop is? Of iets wat er op lijkt ofzo? Ik had al gekeken via Ebay.com, maar kon het niet echt vinden...
Marcella
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik heb die tas(sen) nog nooit ergens gezien, alleen bij FGM.
Als ik ergens naar toe ga dan doe ik mijn dozen meestal in een paar van die grote supermarkttassen, niet die van plastic maar van stof. Als je een beetje doorduwt dan kunnen er daar geloof ik 8 in, en dan hou je aan de zijkant nog een beetje ruimte over voor een doosje met tangetjes en draad enzo. Maar zo'n echte tas staat natuurlijk v??l professioneler!
Succes met verder zoeken!
Esther
Als ik ergens naar toe ga dan doe ik mijn dozen meestal in een paar van die grote supermarkttassen, niet die van plastic maar van stof. Als je een beetje doorduwt dan kunnen er daar geloof ik 8 in, en dan hou je aan de zijkant nog een beetje ruimte over voor een doosje met tangetjes en draad enzo. Maar zo'n echte tas staat natuurlijk v??l professioneler!
Succes met verder zoeken!
Esther
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
en hij is paars
maareh !! hij is niet groot hoor! 8 inch maal 2.54 is de grote is net 20 cm en dan vindt ik het best wel een duur tasje
en is Esthers oplossing goedkoper!! maarja hij is wel paars!!

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- Marcellalouise
- Bead Starter
- Contacteer:
- Marcellalouise
- Bead Starter
- Contacteer: