opberg potjes
- cleo3-3
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Ook een tip om parels in op te bergen
Niet zo heel mooi en elegant maar wel handig
Bij AVA papierwaren heb ik ooit eens kleine potjes gekocht met een dekseltje
Het zijn de potjes die ze gebruiken in de frituur om sausjes in te doen
Vooral met het dekseltje is het handig
er zijn veel mooie potjes te verkrijgen overal maar zonder deksel is dat soms gevaarlijk ( omvallen en parels over de grond )
Deze kan je ook stapelen
ik gebruik ze om de parels die ik uitgezocht heb om een juweel te maken in op te bergen
Deksel er op en ze zitten veilig
Jammer maar de prijs weet ik niet meer, maar het was heel goedkoop
De potjes en de dekseltjes moet je wel appart kopen
Niet zo heel mooi en elegant maar wel handig
Bij AVA papierwaren heb ik ooit eens kleine potjes gekocht met een dekseltje
Het zijn de potjes die ze gebruiken in de frituur om sausjes in te doen
Vooral met het dekseltje is het handig
er zijn veel mooie potjes te verkrijgen overal maar zonder deksel is dat soms gevaarlijk ( omvallen en parels over de grond )
Deze kan je ook stapelen
ik gebruik ze om de parels die ik uitgezocht heb om een juweel te maken in op te bergen
Deksel er op en ze zitten veilig
Jammer maar de prijs weet ik niet meer, maar het was heel goedkoop
De potjes en de dekseltjes moet je wel appart kopen
groetjes hilde
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik heb diezelfde potjes een tijdje terug bij ons bij de frituur meegevraagd.
Ik kreeg er toen een aantal gratis om te kijken of ze voldoen.
Ik moet zeggen dat ze heel handig zijn, ook om de kralen van je te maken project even apart te zetten.
Maar de randen breken wel snel af bij veelvuldig gebruik.
Als er in de buurt een groothandel is zoals de "Macro" of zo dan kun je ze heel waarschijnlijk daar vinden. Maar dan wel met een paar 100 of zo in een doos.
Ik kreeg er toen een aantal gratis om te kijken of ze voldoen.
Ik moet zeggen dat ze heel handig zijn, ook om de kralen van je te maken project even apart te zetten.
Maar de randen breken wel snel af bij veelvuldig gebruik.
Als er in de buurt een groothandel is zoals de "Macro" of zo dan kun je ze heel waarschijnlijk daar vinden. Maar dan wel met een paar 100 of zo in een doos.

Carina
Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
- cleo3-3
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Het lukt me niet om hier een foto te plakken maar ik heb wel en link
http://www.ava.be/catalogi/AVA_4_INTERNET.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
op de eerste pagina helemaal onderaan staan de potjes en ernaast de dekseltjes
http://www.ava.be/catalogi/AVA_4_INTERNET.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
op de eerste pagina helemaal onderaan staan de potjes en ernaast de dekseltjes
groetjes hilde
- Fairy
- Bead Designer
- Contacteer:
Bedankt. Handige potjes ja.
Ik gebruik ook van die hele kleine sambal potjes van de chinees. Zo'n piepklein dingetje waar het dekseltje al aan vast zit. Handig voor slotjes en rocailles, plakkristallen en meer van die nietige dingetjes.
Als je op die groothandelssites kijkt zie je vaak mooie dingen. Ook papier en cellofaan. Helaas kan ik daar niet kopen.
Ik gebruik ook van die hele kleine sambal potjes van de chinees. Zo'n piepklein dingetje waar het dekseltje al aan vast zit. Handig voor slotjes en rocailles, plakkristallen en meer van die nietige dingetjes.
Als je op die groothandelssites kijkt zie je vaak mooie dingen. Ook papier en cellofaan. Helaas kan ik daar niet kopen.
Lieve groet van Fairy
ik gebruik mijn oude mengpotjes van de tijd dat ik me nog artistiek uitleefde met verf en penseel
je kent ze misschien wel, die kleine witte potjes, ze zitten per drie in elkaar met een dekseltje erop
ik werk vaak in de sofa en dan gebruik in een piepschuimen plank en die potjes, dan zet ik ze vast men een hoop kopspelden
maar idd, dekseltjes zijn een must, zeker met die springerige hond van mij die blijkbaar verzot is op mijn rocailles
je kent ze misschien wel, die kleine witte potjes, ze zitten per drie in elkaar met een dekseltje erop
ik werk vaak in de sofa en dan gebruik in een piepschuimen plank en die potjes, dan zet ik ze vast men een hoop kopspelden
maar idd, dekseltjes zijn een must, zeker met die springerige hond van mij die blijkbaar verzot is op mijn rocailles
Ik heb van de snoepkraam op de markt kleine kauwgumpotjes gekocht, die zijn echt ideaal en ze hebben ook een vrolijk gekleurd deksel!
Bovendien passen ze precies in van die opbergbakken van de formido.
Ik bewaar er mijn plaksteentjes in op kleur en dat werkt perfect!
het leven is fijn als er kralen zijn!
- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
ekster35 schreef:Ik heb van de snoepkraam op de markt kleine kauwgumpotjes gekocht, die zijn echt ideaal en ze hebben ook een vrolijk gekleurd deksel!