ovale stras
-
- Bead Believer
- Contacteer:
ik heb deze namiddag een mooie ovale stras gekocht in veritas met apart omhulseltje, hoe doen jullie da , plak of lijm je dit erin of wat moet ik doen misschien die vier pinnetjes plooien of niet
groetjes
groetjes
-
- Bead Believer
- Contacteer:
stras
groote danke loontje dat je mij geholppen hebt, ik moet nog zoveel leren, kheb dit nog nooit gedaanIloontje schreef:Hoi Eva,
Je kunt gewoon de pinnetjes ombuigen en dat zit het steentje vast. Als je er echt zeker van wilt zijn dat je niets verliest, dan zou ik er ook nog wat lijm in doen.
Groetjes,
Ilona

groetjes
Hallo Eva,
ik werk vrij veel met die stenen met metalen kastjes, naar mijn evaring is lijm helemaal niet nodig. Ik plooi gewoon met een fijne tang die "pinnetjes" over de steen en dat blijft prima zitten.
Als je hiervan een demonstratie wil, kan je dat gewoon vragen bij Veritas, dan tonen ze je wel hoe het moet.
Groetjes
ik werk vrij veel met die stenen met metalen kastjes, naar mijn evaring is lijm helemaal niet nodig. Ik plooi gewoon met een fijne tang die "pinnetjes" over de steen en dat blijft prima zitten.
Als je hiervan een demonstratie wil, kan je dat gewoon vragen bij Veritas, dan tonen ze je wel hoe het moet.
Groetjes
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
-
- Bead Believer
- Contacteer:
danke
Pluche schreef:Hallo Eva,
Als je hiervan een demonstratie wil, kan je dat gewoon vragen bij Veritas, dan tonen ze je wel hoe het moet. okeetje danke voor jullie reactie allemaal, ik zal het eens proberen , mooie eindejaarsfeesten wens ik jullie langs deze weg groetjes
Groetjes