Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
-
Dootje
- Bead Dreamer
-
Contacteer:
Bericht
door Dootje » di 22 nov 2005 08:30
Ik heb niet iets waar ik ze in stop, ik heb een ovale spiegel die ik plat op tafel leg, daar liggen ze op.. Staat heel mooi vind ik zelf! Maar was eigenlijk niet wat jij wou geloof ik.. Misschien idee voor iemand anders..
~*~ Don't dream your life away, live your dream! ~*~
-
Eliane
- Bead Fan
Bericht
door Eliane » wo 23 nov 2005 20:48
hadewijch schreef:Eliane schreef:Leuke windlichten met zandvullen en ze daar rechtop in zetten!! Tis echt heel leuk!

ook niet met geregen ringen want dan hangen ze toch helemaal vol
mijn mening natuurlijk
er zijn wel van die kleine piepschuim kegeltjes maar heb die ooit eens gekocht in de winkel en die waren 1 euro per stuk dus wel duur
Nou ik denk als je van dat deco zand spul koopt, fijn grind, dat het wel moet gaan denk....Niet te ver door drukken in het zand. Heb het ergens een keertje gezien en stond echt leuk...Tja praktisch...hmmmm, da's inderdaad de vraag, had ik ook nog niet aan gedacht...

-
hadewijch
- Bead Chatter
Bericht
door hadewijch » do 24 nov 2005 07:01
ik zou het niet gezellig vinden als ik aan een kraam sta en een ring wil passen die dan uit het zand komt dat zand kruipt overal tussen
ik vind het maar niks
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen