Haaknaald
- joyas
- Bead Professional
- Contacteer:
Ja ook ik wil me wagen aan haken.
Vanmiddag liep ik langs een hobby zaak en dacht dan koop ik direct een haaknaald. Nu zag ik net dat de naald 2.5 is... kan ik daar gewoon een ketting mee haken? ik zag namelijk overal staan, nummer 3 of 3.5
Ben ik lekker blond geweest?
Vanmiddag liep ik langs een hobby zaak en dacht dan koop ik direct een haaknaald. Nu zag ik net dat de naald 2.5 is... kan ik daar gewoon een ketting mee haken? ik zag namelijk overal staan, nummer 3 of 3.5
Ben ik lekker blond geweest?
eyes are the windows of your soul
-
- Bead Monster
- Contacteer:
- joyas
- Bead Professional
- Contacteer:
Hoi hoi
Ik heb diverse uitleg en plaatjes en zelfs een filmpje op internet bekeken maar ik krijg het niet voor elkaar. Iemand moet het me echt voordoen waar ik bij zit... erg he hahahahahaha.
Ach het haken op mijn vinger gaat echt heel makkelijk! Ik deed dat vroeger uren!
Ik heb diverse uitleg en plaatjes en zelfs een filmpje op internet bekeken maar ik krijg het niet voor elkaar. Iemand moet het me echt voordoen waar ik bij zit... erg he hahahahahaha.
Ach het haken op mijn vinger gaat echt heel makkelijk! Ik deed dat vroeger uren!
eyes are the windows of your soul
hihi, wel, ipv je vinger gebruik je gewoon die naald op exact dezelfde manier!joyas schreef:Hoi hoi

Misschien moet je het met een haaknaald eens met links proberen...ik kan niks met links behalve haken en haken kan ik dus echt niet met rechts en ik snap er ook niks van....
Met links haak ik alles wat los en vast zit, tot grote ergernis van mijn handwerkjuf vroeger, maar ik kon het echt niet met rechts. (dat is dus wel eens lastig met een patroon)
Ik ben benieuwd, als je het probeert en het lukt dan wel moet je het wel laten weten...ik moet er nu al om lachen!
Met links haak ik alles wat los en vast zit, tot grote ergernis van mijn handwerkjuf vroeger, maar ik kon het echt niet met rechts. (dat is dus wel eens lastig met een patroon)
Ik ben benieuwd, als je het probeert en het lukt dan wel moet je het wel laten weten...ik moet er nu al om lachen!
Groetjes Els,
Nee je snapt het niet, ik ben rechts en ik kan het juist alleen maar met links...dus jij zou het juist met rechts moeten proberen.joyas schreef:ik ben links, dus ik kan het niet rechts whahahahahaah
Ps; je bent welkom om bij mij te komen lessen...hihi ik kan het in ieder geval links voordoen

Groetjes Els,