Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
-
jolan
- Bead Reader
draad
Bericht
door jolan » za 05 nov 2005 12:30
Hai,
waarschijnlijk is deze vraag al vaker voorgekomen maar goed, hier komt ie dan nog een keer. Aangezien ik beginner ben heb ik verschillende dingen aangeschaft (erg leuk trouwens). Kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen nylon draad en C-lon (sorry ik weet niet meer hoe het gespeld wordt) en verzilverd draad. En wat kan ik het beste gebruiken voor armbanden en kettingen en hoe is de afwerking.
Sorry ik ben wel erg leergierig

MET KRALEN VALT ER NOG MEER UIT HET LEVEN TE HALEN!!
-
Nouk
- Bead Designer
Bericht
door Nouk » za 05 nov 2005 13:00
nylondraad is volgens mij hetzelfde als c-ion en is perfect voor kettingen die soepen moeten vallen en rijgpatronen... Verzilverd draad is buigbaar en dus geschikt voor dingen die in een bepaalde vorm moeten blijven staan... Dan heb je nog gecoat staaldraad... dit is ook geschikt voor rijgwerk en erg sterk!
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)
-
Miss B
- Bead Brilliant
-
Contacteer:
Bericht
door Miss B » za 05 nov 2005 13:37
C-lon is ongeveer hetzelfde idee als polyestergaren. En met verzilverd draad kun je ook kettelen

-
Mieke
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Mieke » za 05 nov 2005 14:36
Fantastische link, zeg!

Groetjes en kraalplezier van Mieke
-
jolan
- Bead Reader
Bericht
door jolan » za 05 nov 2005 16:48
Dank je voor jullie reacties. Ik vroeg me af of mijn vraag wel zo duidelijk was, tijdens het typen van mijn vraag probeerde mijn zoontje van bijna 3 me namelijk van mijn stoel af te rijden met zijn vrachtwagen. Maar het is dus toch gelukt zo te zien aan de reacties. Goeie link, nu nog oefenen!!
MET KRALEN VALT ER NOG MEER UIT HET LEVEN TE HALEN!!