ring

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Gesloten
jolan
Bead Reader
ring

Bericht door jolan » do 03 nov 2005 12:38

Hallo, hier een beginnersvraagje. Ik heb een ring met aan de bovenkant 2 rijen van kleine ringetjes. Jullie voelen hem waarschijnlijk al aan....... hoe bewerk ik dit tot een leuke ring! (je bent beginner of niet he!)
Ik had nu eigenlijk het rode hoofdje willen plaatsen (emoticons) maar ook dat lukt nog niet........oeps echt een beginner
MET KRALEN VALT ER NOG MEER UIT HET LEVEN TE HALEN!!

Moei-Quai
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » do 03 nov 2005 12:41

Hi, ik kan je even een voorbeeldje laten zien:
Afbeelding

Dit heb ik ervan gemaakt, gewoon steeds een kettelstiftje met een kraaltje en dat bevestigen aan een ringetje van de ring, net zolang tot 'ie vol genoeg is naar je smaak. Dit is natuurlijk wel een wirwar van kraaltjes en kleurtjes maar je kan het ook mooi in een tint of vorm houden...
Veel succes en laat je het resultaat zien?
Bye bye,
Roos

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 03 nov 2005 12:49

http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... oogjesring" onclick="window.open(this.href);return false; bevat ook informatie.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

jolan
Bead Reader

Bericht door jolan » do 03 nov 2005 16:41

Hoi Roos,

Bedankt voor je reactie en foto. Je ring ziet er erg leuk uit, nu de mijne nog! Ik hoop binnenkort het resultaat te kunnen laten zien (ik moet alleen eerst nog leren hoe ik een foto moet plaatsen maar dat komt wel goed)

Doeii

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » do 03 nov 2005 19:23

En dat rode hoofdje is ook niet zo moeilijk :oops: gewoon erop klikken en dan komt ie vanzelf :D :lol:

jolan
Bead Reader

Bericht door jolan » vr 04 nov 2005 18:06

Dank je het is inderdaad goed gekomen :lol:

Gesloten