Hallo, hier een beginnersvraagje. Ik heb een ring met aan de bovenkant 2 rijen van kleine ringetjes. Jullie voelen hem waarschijnlijk al aan....... hoe bewerk ik dit tot een leuke ring! (je bent beginner of niet he!)
Ik had nu eigenlijk het rode hoofdje willen plaatsen (emoticons) maar ook dat lukt nog niet........oeps echt een beginner
ring
- Moei-Quai
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Hi, ik kan je even een voorbeeldje laten zien:

Dit heb ik ervan gemaakt, gewoon steeds een kettelstiftje met een kraaltje en dat bevestigen aan een ringetje van de ring, net zolang tot 'ie vol genoeg is naar je smaak. Dit is natuurlijk wel een wirwar van kraaltjes en kleurtjes maar je kan het ook mooi in een tint of vorm houden...
Veel succes en laat je het resultaat zien?

Dit heb ik ervan gemaakt, gewoon steeds een kettelstiftje met een kraaltje en dat bevestigen aan een ringetje van de ring, net zolang tot 'ie vol genoeg is naar je smaak. Dit is natuurlijk wel een wirwar van kraaltjes en kleurtjes maar je kan het ook mooi in een tint of vorm houden...
Veel succes en laat je het resultaat zien?
Bye bye,
Roos
Roos
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... oogjesring" onclick="window.open(this.href);return false; bevat ook informatie.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.