Hoe gaat zo'n slotje dicht???
Hallo allemaal,
Ik ben helemaal hartstikke nieuw hier en zal de komende tijd ook wel veel te vragen hebben....nu dus ook:
Ik heb zo'n slotje gekocht wat uit 2 delen bestaat en die je in elkaar kunt haken. Het is een hartje en een pijltje. Aan beiden zit een oogke waar draad aan vastgemaakt kan worden. Maar de pijl past niet door het hartje volgens mij, tenminste, hij blijft niet zitten.
Weet iemand wat ik bedoel en hoe hij WEL blijft zitten?
Heb het trouwens bij kralenboutique Monique gekocht...
Groeten Marion
Ik ben helemaal hartstikke nieuw hier en zal de komende tijd ook wel veel te vragen hebben....nu dus ook:
Ik heb zo'n slotje gekocht wat uit 2 delen bestaat en die je in elkaar kunt haken. Het is een hartje en een pijltje. Aan beiden zit een oogke waar draad aan vastgemaakt kan worden. Maar de pijl past niet door het hartje volgens mij, tenminste, hij blijft niet zitten.
Weet iemand wat ik bedoel en hoe hij WEL blijft zitten?
Heb het trouwens bij kralenboutique Monique gekocht...
Groeten Marion
Ik blijf kralen halen.......
ja ik denk inderdaad dat het een kappitel slotje is. Ik heb er een foto van:
http://groups.msn.com/Marionneke/shoebo ... &PhotoID=2" onclick="window.open(this.href);return false;
http://groups.msn.com/Marionneke/shoebo ... &PhotoID=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik blijf kralen halen.......
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik heb deze ook net gekocht, maar wat bedoel je met aan beide kanten een draadje er aan doen....... bedoel je bijv. jasseron ketting ofzosharon schreef:Ja inderdaad, ik heb dit slotje ook. Leuk is hij he!
Maar inderdaad aan beide kantje een draadje er aan en dan het pijltje door het hartje trekken en het slotje zit vast. Bij het openen gewoon het pijltje weer terug halen. Succes ermee!
ik ben namelijk blond, undercover (spoelinkje)
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
owwwwwwww....... ik heb hemsharon schreef:Ik bedoel het gewoon net als een gewoon slotje, aan de ene kant van de ketting maak je het hartje vast en aan de andere kant het pijltje. Net als je bij een normaal slotje aan de ene kant het sluitingtje doe en aan de andere kant het ringetje. zo goed uitgelgd??
en bedankt voor de uitleg
Groetjes Victoria,