sandra schreef:Esther schreef:Bedankt voor jullie snelle reacties, ik weet nu in ieder geval meer dan dat ik wist. Nu nog op zoek naar een fototoestel.....

maar esther, je scant je sieraden toch altijd in? vind dat al prima gelukt hoor....
via welke programma wil je trouwens website gaan maken?
Hoi Sandra,
Ja, ik scan mijn sieraden altijd om naar jou te mailen en om voor mezelf te printen om in mijn sieradenboekje te plakken. Verder maakte ik in het verleden altijd gewone foto's die ik weer in een aparte map bewaar, maar mijn fototoestel heeft de geest gegeven (is een paar keer gevallen

) En omdat ik altijd -tig foto's van iets maak en daar meer dan de helft niet van gebruik maar wel moet betalen voor het afdrukken, dacht ik bij mezelf "laat ik maar een digitaal toestel kopen" want dan kan je voordat je ze laat afdrukken al beslissen welke foto's je wilt houden en welke niet. Ik ben echter nogal veeleisend, zo moet het toestel bijvoorbeeld een groot zoombereik hebben (ga het niet alleen voor sieraden gebruiken maar ook voor vakanties enzo) dus is de keuze niet zo makkelijk.
Ik heb geen idee met welk programma ik mijn website wil gaan maken, ik denk via FrontPage want dat zit al op mijn computer. Ik weet alleen niet hoe het werkt....

dus ik heb mijn vader naar de bieb gestuurd om een boek voor me te reserveren, in de hoop dat ik daar iets uit kan leren.