schakels, jasseron, verlengketting ?????
- Fairy
- Bead Designer
- Contacteer:
Wat is het verschil bij verlengkettinkjes tussen de gedraaide schakels en gewone rechte schakels?
Ik zou namelijk wel schakelketting aan de meter willen kopen en voor verschillende dingen willen gebruiken. Trosjes kralen maken, verlengkettinkje, stukje schakelketting ergens tussendoor.... noem maar op.
Wat is nou eigenlijk jasseron? Is dat niet gewoon een type schakelketting ala bedelketting van vroeger?
Ik zou namelijk wel schakelketting aan de meter willen kopen en voor verschillende dingen willen gebruiken. Trosjes kralen maken, verlengkettinkje, stukje schakelketting ergens tussendoor.... noem maar op.
Wat is nou eigenlijk jasseron? Is dat niet gewoon een type schakelketting ala bedelketting van vroeger?
Lieve groet van Fairy
Hoi!
jasseron is idd een soortschakelketting die veel voor bedelarmbandjes wordt gebruikt...
een verlengketting met niet-gedraaide schakels staan de schakels zeg maar allemaal haaks op elkaar...(dus net als bij jasseron maar dan met platte "ringetjes"
en een verlengketting met gedraaide schakels wil zeggen dat de verlengketting zo gevormd is dat de schakels zo in elkaar vallen dat hij als het ware plat is zeg maar...
ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb
groetjes Anouk
jasseron is idd een soortschakelketting die veel voor bedelarmbandjes wordt gebruikt...
een verlengketting met niet-gedraaide schakels staan de schakels zeg maar allemaal haaks op elkaar...(dus net als bij jasseron maar dan met platte "ringetjes"
en een verlengketting met gedraaide schakels wil zeggen dat de verlengketting zo gevormd is dat de schakels zo in elkaar vallen dat hij als het ware plat is zeg maar...
ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)
je kan qua verlengketting idd net zo goed ketting kopen en stukje afknippen, wel moet je opletten of de oogjes groot genoeg zijn voor je slotje en wat soms mooier is aan verlengketting is dat er vaak wat aanhangt, zoals hartje, maar ja je kan er ook zelf wat aan kettelen. dus ketting die je koopt per meter is ook vaak prima te gebruiken.
Fairy schreef:Hihi, dat verschil tussen gedraaid en recht snapte ik wel. Wat ik graag wil weten is wanneer je de ene of de andere gebruikt. Of is dat puur een kwestie van wat je mooi vind?
Als dat zo is, is ketting aan de meter volgens mij veeeel goedkoper en multi-functioneel.
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)
bedoel je of ik ook kettingen te koop heb? nog niet maar over +- 1 maand een stuk of 10 verschillende.Fairy schreef:Ik maak er idd meestal zelf iets aan in de stijl van de ketting. Finishing touch, zeg maar. Heb jij aan de meter Sandra? Of uitgesproken voorkeur/mening voor gedraaide schakels of rechte?
Ik koop deze verlengkettinkjes altijd:Fairy schreef:Ja, dat bedoelde ik, of je schakelketting aan de meter te koop hebt.
Dan zal ik over een maandje of zo eens gaan kijken. Tot die tijd moet ik het makkelijk redden met mijn bestaande voorraad.
http://www.zuncrea.nl/zuncrea/produkten/shop.php?id=56" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je die aan elkaar maakt heb je ook 1meter voor 1 euro