misschin hebben alle glaskralenmaaksters hier ook wat aan?
http://www.sgb-midatlantic.org/how-tos.html" onclick="window.open(this.href);return false; (wel in het Engels)
Kan je ALABASTER-moreti combineren?
Hmmm, ik had begrepen dat een bouwmarkt brandertje niet goed werkt voor kralen maken!Kaatje schreef:Bedankt janine,
Ga ze gelijk bestellen bij jouw adresje. De site zag er goed uit, en ze hebben veel kleuren en soorten glas!
Heb mijn eerste bloemkraal gebrand gisteravond, het is dus niet zo moeilijk. Heb nog maar een paar kralen gebrand (20), op een bouwmarkt brandertje!
Ik ben dus nu ook helemaal verslaafd!
Groetjes Karin
Maar jij zegt dat het lukt, nu ben ik erg nieuwschierig!!!!
Vind nml zo'n "echte" brander veel te duur............
Heb je ook al foto's van je kralen?
k ben erg nieuwschierig!!!!
- Kaatje
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Een bouwmarktbrandertje is zeker niet ideaal hoor!
Bijna alle kleuren worden BIJ MIJ 'aangebrand'! Ik ben alleen met allerlei groen-tinten bezig geweest, omdat die redelijk blijven. Als je achter inde vlam blijft schijnen andere kleuren ook redelijk te blijven, maar dat kost je VEEL geduld. Tenminste dat is MIJN ervaring.
Ik heb wel foto's maar ben nog niet zo bedreven om ze aan deze tekst toe te voegen helaas. (en weinig tijd)
Groetjes en succes, Karin
Bijna alle kleuren worden BIJ MIJ 'aangebrand'! Ik ben alleen met allerlei groen-tinten bezig geweest, omdat die redelijk blijven. Als je achter inde vlam blijft schijnen andere kleuren ook redelijk te blijven, maar dat kost je VEEL geduld. Tenminste dat is MIJN ervaring.
Ik heb wel foto's maar ben nog niet zo bedreven om ze aan deze tekst toe te voegen helaas. (en weinig tijd)
Groetjes en succes, Karin
Hoi Kaatje ik zie dat jij in Koog a/d Zaan woont dat is dichtbij. Je ziet hier maar weinig noord-hollanders. Ik heb van de week bij crystalinspiration besteld ook de albaster glasstaaf. Ik heb dan ong 50 staafjes voor ong 25 eurie. De shop is nederlands en ze zitten hier ook op het forum! Ze hebben wel alleen moretti!
Ik ga trouwens een glaskralen maak forum maken In het nederlands is weinig tot niets te vinden. Als iemand daar aan mee wil helpen die aardig wat verstand heeft van maken van glaskralen dan hoor ik dit graag!
Ik ga trouwens een glaskralen maak forum maken In het nederlands is weinig tot niets te vinden. Als iemand daar aan mee wil helpen die aardig wat verstand heeft van maken van glaskralen dan hoor ik dit graag!
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>