Wat is de kleinste maat plaksteentjes?

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Gesloten
Mar
Wat is de kleinste maat plaksteentjes?

Bericht door Mar » wo 15 okt 2003 11:42

Ik ben op zoek naar plaksteentjes van 2 mm. Bestaan die eigenlijk, ik ben ze namelijk nog niet tegengekomen.

Alvast bedankt voor jullie reakties.

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » wo 15 okt 2003 12:11

Ik ben ze ook nog nergens tegen gekomen, heb wel gehoord dat ze bestaan. Zullen wel moeilijk te vinden en/of te bestellen zijn.
Ben ook altijd naar opzoek geweest en heb nou steentjes van 3 mm bij Victoria's Jeweleryfashion. Succes met zoeken.
Veel liefs,
Marlies

~love~
Bead Dreamer

Bericht door ~love~ » wo 15 okt 2003 12:21

http://www.kralenpost.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heeft ze in paar kleuren en http://www.pro-art.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heeft er ook alleen crystal AB

Groetjes Judith

mariska
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door mariska » wo 15 okt 2003 17:52

In de swarovski winkels kun je van die opplak tatoeages kopen. daarin zitten volgens mij veel kleine plaksteentjes van 2mm.

Mouse
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Mouse » vr 17 okt 2003 07:26

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar in Spijkenisse bij Hempel hebben ze best veel kleuren 2 mm steentjes. Ik weet niet welke kleur je zoekt, maar misschien hebben ze daar de kleur die je wilt hebben.

Groetjes,
Mouse

Debby
Bead Lover

Bericht door Debby » vr 17 okt 2003 07:41

hoi

bij pipoos kun je hele kleine plakstenen kopen , die zitten op een kaart geplakt, verschillende maten, kost geloof ik 2,95 euro, en bij ons in het dorp is het 2 keer zo duur!!!!
groetjes

Mar

Bericht door Mar » vr 17 okt 2003 08:59

Bedankt voor jullie reakties. Helaas heb ik alleen maar een paar plaksteentjes nodig en is het dus zonde om zo'n kleine bestelling te doen bij een webshop vanwege de verzendkosten. Maar ik houd het in gedachten voor de volgende keer. Geduld is een schone zaak :wink: , maar best wel moeilijk als je iets in je hoofd hebt.

Ondertussen ga ik misschien wel eens kijken bij de "plaktattoo's", misschien dat ik daar vind wat ik zoek.

Groetjes,
Mar

Gesloten